Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Hoe gaat het vliegen trouwens (als je dat al hebt uitgeprobeerd)?

Missies als Dildo Dodo zijn (alleszins in mijn herinneringen) een nachtmerrie geweest op de PS2, kan me niet voorstellen wat dat op een tablet/smartphone moet zijn.

Easy. Heb Vice City al 31 keer uitgespeeld tot 100% op me telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, man zo vaak al! Ik heb GTA Vice City geen 1 keer uitgespeeld. En ik heb die zogenaamde missie "Dildo Dodo" nog nooit gedaan, aangezien ik vliegtuigen besturen super lastig vind in de GTA III era.

Hoe kun je nu Vice city nog niet uitgespeeld hebben? Er zijn 3 missies die écht met vliegen hebben te maken en Bombs Away! kun je doen door te landen met je vliegtuigje en ze omver te rijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik het zo vaak komt, komt doordat VC niet lang duurt. Misschien 20 uur tot 100% met perfecte stats en alle special vehicles. En het komt omdat vorig jaar op vakantie onwetend een hittegolf kwam... iedere dag 30º... dus bleef ik veel binnen bij de Airco

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de vliegmissies juist één van de leukere missies. :$
Heb Vice City talloze keren uitgespeeld maar die 3 vlieg missies lieten mij altijd ragen. :v

Ik heb overlaatst Vice City nog eens uitgespeeld op de PC, maar ik kan me niet herinneren dat de controls een hel waren op de PS2..

Het feit dat key 9 omlaag gaat en 6 omhoog is gewoon een marteling :@

Dildo Dodo is dan nog te doen omdat ie wat meer bestuurbaar is. De RC-Planes zijn zo onbestuurbaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet mijn instellingen altijd op de numpad. Num 1 en 3 zijn links en rechts, en Num - en + zijn dalen en opstijgen. Dit werkt voor mij perfect :)

Ik heb gewoon pijltje naar boven gebruikt om "gas" te geven, en de numpad keys om te sturen. Werkte perfect bij Dildo Dodo maar niet bij Bombs Away!

Heb dan gewoon Bombs Away! gedaan als volgt: vliegtuigje landen en ze gewoon omver rijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...