Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar weer een keertje opnieuw begonnen met GTA Vice City en besloten om voor een 100% savegame met alle speciale voertuigen te gaan. Het duwen van die Squalo uit Supply & Demand was best flink wat werk.

post-16696-0-02501200-1421430240.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Maar weer een keertje opnieuw begonnen met GTA Vice City en besloten om voor een 100% savegame met alle speciale voertuigen te gaan. Het duwen van die Squalo uit Supply & Demand was best flink wat werk.

post-16696-0-02501200-1421430240.png

FUCK YEAH! Heb je de UC Sanchez en UC Rancher ook? En btw als je replays gebruikt zijn er een aantal nieuwe voertuigen gevonden.

Replay only! BP/FP/EP Sanchez uit Dirtring, UC Stretch uit alle Avery Carrington missies, UC Stretch uit Recruitment Drive, en volgens mij nog ene maar ben ik vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang heb je daar over gedaan? :7

Kwartiertje denk ik. Kan uiteraard sneller, maar ik had vrij veel pech met het verkeer.

@herobriner007: die heb ik nog niet, maar ze staan op mijn lijstje. Voorlopig heb ik volgende 'special' voertuigen in mijn garages staan:

Nu tracht ik de zwarte Washington uit All Hands on Deck te bemachtigen, al komt hier vooral veel geluk bij kijken. Veder staan op mijn lijstje:

Link to comment
Delen op andere websites

Bullet Proof, Fire Proof en... Everything Proof? (Als in zowel Bullet als Fire Proof)

Maar is wel een leuke bezigheid zo! Lijkt me zelf alleen dat ik het zou opgeven wanneer ik iets als de Squalo zou moeten wegzetten.

Bepaalde speciale voertuigen in GTA San Andreas zijn echt honderdmaal erger. 15 minuten een Squalo duwen geniet mijn voorkeur op een half uur een ontplofte wagen met Sawn-Off Shotguns naar een garage te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

En daar heb je dan natuurlijk gelijk in, maar mijn limiet of toewijding ligt wellicht een pak lager dan hetgene dat jij hier doet (of is alleszins meer gericht naar andere doeleinden zoals de omgeving analyseren etc.) Is de Squalo zo het ergste voorbeeld uit de lijst?

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de zwarte Washington uit All Hands on Deck de ergste. Gewoon omdat de kwestie geluk een erg grote rol speelt, en de cutscene die je niet kan skippen veel van je tijd verspilt. Dit zeker als je de missie een aantal keer opnieuw moet starten. Eén keer zeer dichtbij geweest deze avond, maar na een 12-tal pogingen maar besloten er de brui aan te geven.

De Bulletproof, Fireproof, Explosionproof Sabre Turbo uit The Driver kan ook een tijdje duren, maar die vind ik persoonlijk niet super lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Bullet Proof, Fire Proof en... Everything Proof? (Als in zowel Bullet als Fire Proof)

BP. Bulletproof. Immuun tegen kogels

FP. Fireproof. Immuun tegen vuur

EP. Explosionproof. Immuun tegen explodies.

DP. Damageproof. Immuun tegen schade bij botsingen

TP. Tipproof. Gaat niet kapot als ie ondersteboven ligt.

WP. Waterproof. Gaat niet kapot in water

AP. Allproof. BP FP EP en DP in een.

PP. Popproof. Banden kunnen niet lek.

DD. Double damage. Gaat 2x zo snel kapot.

H. Heavy. Is veel zwaarder en kan auto's makkelijker weg duwen. Een H Faggio kan suto's net zo goed wegduwen als een Firetruck.

UH. Unique handling. Alleen voor motorfietsen, stuurt beter

PC. Permanent color. Kleur kan niet veranderd worden in een pay n spray.

UC. Unique color. Speciale kleur

U. Unobtainable. Niet verkrijgbaar zonder cheats/trainers of helemaal niet.

MP. Meleeproof. Geen schade van alles onder de melee categorie

Bewerkt: door herobriner007
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat we dat beter niet hier bespreken, maar in het GTA SA - Random Chat topic. Ik heb het lijstje wel opgeslagen op mijn talkpage op WikiGTA. Tevens was ik in SA ook vrij ver gevorderd met mijn verzameling, geen idee of ik de savegame daarvan nog steeds heb. Zal het zeker eens nakijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...