Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Paar dingen die ik altijd wel weer ga doen als ik weer eens GTA SA speel:

Met de Hydra zo dicht mogelijk lang gebouwen of obstakels vliegen of tussen torens door.

Met de Monster Truck of met de Dumpster roekeloos over auto's gaan rijden.

De Mount Chiliad op rijden met verschillende voertuigen. Bijvoorbeeld een Packer vol met auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Hydra zo dicht mogelijk lang gebouwen of obstakels vliegen of tussen torens door.

Zeker weten, dat doe ik ook. Of onder bruggen door vliegen. Bijna altijd start ik SA op met een doel - DYOM testen, missies doen, whatever - en eindig ik met de cheat "Jumpjet" en rondjes vliegen. K-Rose op de achtergrond...

Denk dan altijd aan het filmpje van @Flying Dutchman, die op zijn kop door een tunnel vloog.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpelweg met een busje of personenauto over de (hoofd)wegen van San Andreas toeren heeft mij ook veel uurtjes zoet gehouden. Eventueel met wat role-playing erbij (alsof je bij een bedrijf werkt en vracht moet afleveren), en uiteraard zo netjes en schadeloos-mogelijk rijden. Het roekeloze rijgedrag van veel weggebruikers in San Andreas maakt dat laatste in sommige gevallen een ware uitdaging. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, Foreigner? Netjes en schadeloos rijden? Ik zie niet in wat mensen daar leuk aan vinden... Hoor dat wel vaker, maar GTA is toch juist voor lekker overal tegenaan knallen enzovoorts? Netjes rijden doe ik wel IRL :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA IV probeer ik af en toe netjes te rijden maar zowel in dat spel als in San Andreas is het geen doen. In San Andreas spawnt er namelijk een vrachtwagen voor je neus als je even achterom kijkt. En in GTA IV wacht iedereen voor groen en gaat rijden zodra het licht op rood springt. Ik weet nog steeds niet of dat laatste nou een bug is in mijn spel of dat het bij iedereen zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, Foreigner? Netjes en schadeloos rijden? Ik zie niet in wat mensen daar leuk aan vinden... Hoor dat wel vaker, maar GTA is toch juist voor lekker overal tegenaan knallen enzovoorts? Netjes rijden doe ik wel IRL puh2.gif

Haha, kan soms leuk zijn hoor deed ik ook wel eens: Met een vrachtwagen met aanhanger van de ene uit hoek(LV) naar dat dorpje bij de Mount Chiliad rijden, keurig netjes rijden volgens de regeltjes. Duurde wel ontiegelijk lang maar goed.

In GTA IV probeer ik af en toe netjes te rijden maar zowel in dat spel als in San Andreas is het geen doen. In San Andreas spawnt er namelijk een vrachtwagen voor je neus als je even achterom kijkt. En in GTA IV wacht iedereen voor groen en gaat rijden zodra het licht op rood springt. Ik weet nog steeds niet of dat laatste nou een bug is in mijn spel of dat het bij iedereen zo is.

Dat zal dan wel een bug zijn :puh: bij mij was dat niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, Foreigner? Netjes en schadeloos rijden? Ik zie niet in wat mensen daar leuk aan vinden... Hoor dat wel vaker, maar GTA is toch juist voor lekker overal tegenaan knallen enzovoorts? Netjes rijden doe ik wel IRL puh2.gif

Écht netjes (voor stoplichten stoppen, zulk soort gedoe) hangt je inderdaad vrij snel de keel uit. Daarom neem ik dat begrip meestal wat ruimer en houdt het in de praktijk in dat ik op de goede weghelft blijf rijden. Zolang mijn auto maar heel blijft, maakt het mij niet veel uit of ik harder rijd dan de rest of stoplichten negeer. puh2.gif Iets wat ik overigens altijd wel doe in een GTA, maar als ik aan het role-playen ben let ik daar uiteraard extra op.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpelweg met een busje of personenauto over de (hoofd)wegen van San Andreas toeren heeft mij ook veel uurtjes zoet gehouden. Eventueel met wat role-playing erbij (alsof je bij een bedrijf werkt en vracht moet afleveren), en uiteraard zo netjes en schadeloos-mogelijk rijden. Het roekeloze rijgedrag van veel weggebruikers in San Andreas maakt dat laatste in sommige gevallen een ware uitdaging. puh2.gif

Dat deed ik ook altijd op San Andreas en meerdere spellen. Ik vind het altijd super geweldig om gewoon lekker te toeren door de kleine dorpjes. Ik kan niet tellen hoe vaak ik van het uitzicht heb genoten. En ik doe het nog steeds met bijvoorbeeld Grand Theft Auto V. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Simpelweg met een busje of personenauto over de (hoofd)wegen van San Andreas toeren heeft mij ook veel uurtjes zoet gehouden. Eventueel met wat role-playing erbij (alsof je bij een bedrijf werkt en vracht moet afleveren), en uiteraard zo netjes en schadeloos-mogelijk rijden. Het roekeloze rijgedrag van veel weggebruikers in San Andreas maakt dat laatste in sommige gevallen een ware uitdaging. :puh:

Ik pak dan altijd een bus die dan een 'route' langs de meest belangrijke bestemmingen van San Andreas gaat, zoals vliegvelden, treinstations en één halte per dorpje. Stoplichten en snelheidslimieten? Nee, een bus mag altijd harder rijden dan toegestaan en mag door rood rijden, mits het verantwoord gebeurt natuurlijk. Ja, wat role-playing op z'n tijd moet kunnen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel eigenlijk nooit meer de singleplayer modus. Een tijdje geleden een poging gewaagd om de storyline nog eens door te spelen maar ik verveelde me al snel. Het enige wat me nog enigszins intereseert is MTA maar dat zwakt, mede door het lage spelers aantal op Party and Co, ook snel af. Maar het blijft wel een spel wat ik opstart als ik me heel erg verveel. :>

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon lekker rondrijden in GTA - en dan in dit geval San Andreas - heb ik inderdaad ook vaak genoeg gedaan, al dan niet met inachtneming van de lokale verkeersregels. Ook leuk: in een tractor door de country cruisen. Heerlijk rustgevend! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...