Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb GTASA al meer dan 5 jaar niet gespeeld. smile3.gif

Jij vond SA dus tegenvallen tov de oudere GTA's?

GTA SA heeft voor mij niet de replayvalue die veel andere GTA's voor mij wel hebben. De setting van GTASA spreekt mij absoluut niet aan, het hoofdpersonage spreekt mij niet aan en de locatie ook niet bepaald. Bovendien gaat er voor mij niets boven Liberty City/NYC, elke GTA mag zich wat mij betreft wel in Liberty City afspelen. (Hoewel ik een GTA in Carcer City/Detroit ook heel gaaf zou vinden :D .) Vice City/Miami was ook geweldig met haar jaren '80-vibe. GTA SA heeft mij simpelweg niet echt kunnen boeien, de helft van de map bestond uit leeg platteland. Ik woon midden op het platteland, hier gebeurt meer dan op het platteland van GTA SA :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hm, de map in San Andreas blijft mij juist boeien door de verscheidenheid en omdat-ie zo heerlijk kleurrijk en vrij was. Eventjes ontkomen aan de drukte van de stad, dat heeft mij altijd wel aangesproken. Bovendien vind ik de steden in San Andreas veel minder grijs en grauw dan Liberty City, redenen waarom ik San Andreas één van de betere maps vind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Leuke video's ERRWINS.

Ik had nog een leuke weetje, het is eigenlijks een mythe.

In de bossen van Whetstone, zit een cowboy killer, en hij spawnt s'nachts in onweer en mist.

Hij heeft ook een uitgebreid wapenarsenaal, van een honkbalknuppel tot een AK-47.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke video's ERRWINS.

Ik had nog een leuke weetje, het is eigenlijks een mythe.

In de bossen van Whetstone, zit een cowboy killer, en hij spawnt s'nachts in onweer en mist.

Hij heeft ook een uitgebreid wapenarsenaal, van een honkbalknuppel tot een AK-47.

Er zijn genoeg varianten op zulk soort verhalen, zoiets is uiteraard ook erg snel en gemakkelijk bedacht. Over het algemeen zijn die 'mythes' grote onzin, maar het blijft altijd komisch om video's te kijken waar mensen daadwerkelijk op onderzoek gaan. Je weet dat het uiteindelijk tot niets zal leiden, maar ik kan altijd wel genieten van het sfeertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Yep, hoewel het bewegen van de Ghost Glendales volgens mij verklaard wordt door het feit dat ze spawnen op een heuvel waardoor ze uit zichzelf naar beneden rijden. Een verschijnsel dat daadwerkelijk bestaat, maar dus ook verklaard kan worden. Wat betreft filmpjes over mythes en mysteries heb ik altijd genoten van de filmpjes die op dit kanaal werden geüpload. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke video's ERRWINS.

Ik had nog een leuke weetje, het is eigenlijks een mythe.

In de bossen van Whetstone, zit een cowboy killer, en hij spawnt s'nachts in onweer en mist.

Hij heeft ook een uitgebreid wapenarsenaal, van een honkbalknuppel tot een AK-47.

Lol, zoiets hebben we ooit gedaan met Treasurehunt: Find and kill the Panopticon Killer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...