Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 maanden later...

GTA San Andreas blijft nog steeds geweldig ondanks de leeftijd. Maar he, leeftijd is slechts een getal :P

De grootste nostalgie is uiteraard die vliegschool. En we hadden allemaal vast wel van die hele vervelende frustraties van een bepaalde missie: Mt Chiliad bicycle. Tering zeg, ik pleurde de hele tijd op me bek, tegenstanders werden bang omdat ik hun per ongeluk botste. Dat is ondertussen wel een hele tijd geleden en kan zijn dat het nu makkelijk te doen is. De missies zijn gewoon echt out of this world zoals je moet in mid-air in een privejet instappen, dus van een vliegtuig naar een vliegtuig:schater: Wel doodlachen. En die Mad Dogg redmissie. Ik liet 'm vaak expres doodvallen :D

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik zag net even door m'n Facebook tijdlijn te scrollen en stuitte op het volgende filmpje. Ik kende de volgende missie (mod) in ieder geval nog niet en wellicht sommigen van jullie ook niet, leuk mij daarom wel leuk om te delen :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Mmlonf_UQ-o

 

Een bezoekje op z'n kanaal brengt overigens ook leuke andere inzichten met zich mee. 

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Ik zag net even door m'n Facebook tijdlijn te scrollen en stuitte op het volgende filmpje. Ik kende de volgende missie (mod) in ieder geval nog niet en wellicht sommigen van jullie ook niet, leuk mij daarom wel leuk om te delen :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=Mmlonf_UQ-o

 

Een bezoekje op z'n kanaal brengt overigens ook leuke andere inzichten met zich mee. 

Haha, blijft toch aantrekkelijk hè, area 69. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 years later...
  • 3 weken later...
Op 11-3-2023 om 22:49, Matthias1999 zei:

Een helikopter past niet in een garage...


9EB8FA512B9A8BEDF985BA9F05FCE99081D79EF0 (1920×1080)

Bij The Johnson House, de Mulholland Mansion en ik denk de Doherty Garage kan je m ook op t dak zetten :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En na III en VC heb ik nu ook SA DE uitgespeeld, zelfs 100% gehaald. Hier mijn belangrijke conclusies:

-Green Goo is een vreselijke missie.

-Gang Wars zijn tof als concept, in de realiteit ben je het na district 10 wel beu. De echte dooddoener zijn die 5-6 miniscule districtjes waar je maar moet hopen dat er een gang spawnt.

-Bicycles zijn met voorsprong mijn favoriete voertuigen in de serie en ik vind het toch spijtig dat ze maar in 3 games aanwezig zijn en ze weinig gebruikt worden. Er zijn te weinig handige spawns (de BMX in Grove Street is de makkelijkste) opdat je ze veel zou gebruiken, gemiste kans toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens green goo gestart terwijl ik nightvision aan had, en natuurlijk kan je die niet uitzetten voor de rest van de missie omdat je niet van wapen kan veranderen en de jetpack ook niet afkrijgt 😅

 

bij gang wars kun je soms een gang member ambeteren zodat ze je achtervolgen naar een van die moeilijke plekjes, maar zelfs dat is soms moeilijk...

 

en fietsen zijn idd top ^^

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, robin_be zei:

bij gang wars kun je soms een gang member ambeteren zodat ze je achtervolgen naar een van die moeilijke plekjes, maar zelfs dat is soms moeilijk...

Dat is inderdaad hoe ik die Gang Wars triggerde. Ik heb het gevoel dat men dat destijds nooit echt heeft getest, sommige van die districten zijn gigantisch en dan heb je er 5 a 6 waar dus niemand spawnt en je de nodige cheese moet bovenhalen. Het is goed dat het niet vereist is voor de 100%, dat soort RNG is een hel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...