Jump to content

GTA III - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Op Youtube zijn inderdaad een aantal filmpjes met locaties waar je bovenstaande glitch kunt uitvoeren te vinden. Echter is het gewoon een kwestie van te weten hoe de metrolijn loopt, een geschikte plek er juist boven te vinden en je dan door de grond te glitchen. Voor deze glitches werden gebruikt was het echt een gekkenwerk om sommige speciale voertuigen (zoals de AP Stretch uit Salvatore Called a Meeting) die je eerst het water moest induwen en met een Predator helemaal naar Staunton Island varen, wat al snel een half uur duurde. Als hij dan nog eens op zijn kop belande was het pas echt frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    41

  • NickOwnage

    37

  • Nissan

    21

  • .PhoeniX.

    21

Youtube

Op Youtube zijn inderdaad een aantal filmpjes met locaties waar je bovenstaande glitch kunt uitvoeren te vinden. .

Dat snap ik ook wel. Maar iemand moet er toch achter gekomen zijn. Daar doelde ik op.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, de laatste tijd krijg ik enorme interesse in de game. Dus ik zal zometeen kijken op Steam.

Die zogenaamde glitch waarover jullie het hadden, is best wel leuk. Ennuh die glitch is gelukkig ook helemaal niet schadelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Die glitch is inderdaad niet schadelijk. Het gebruik ervan stelt je in de mogelijkheid om al vroeg in het spel alle Hidden Packages en andere collectables te verzamelen. Hoewel de leukste en meest fascinerende glitch toch de wel 'car crusher glitch' is, waarmee je elk voertuig in het spel (met uitzondering van een aantal zwaardere voertuigen) damageproof kunt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

De Paramedic missie in GTA III blijft altijd een struikelblok. Zoveel frustratie om na level 10 een patiënt omver te rijden doordat een agressieve chauffeur besluit je Ambulance te gaan beuken. Ondertussen ook de eerste paar missies van Toni gedaan, wat het slagen van deze zijmissie door de vijandigheid van de Triads alleen nog maar bemoeilijkt. Aan de andere kant heb ik wel al 4 speciale voertuigen kunnen verzamelen en overbrengen naar Staunton Island and Shoreside Vale.

GTA III blijft ondanks zijn leeftijd een echte topgame die mij al veel meer uren plezier en uitdaging heeft opgeleverd dan GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad best wel leuk hoeveel mensen nog steeds aandacht in GTA III steken.

Helaas heb ik enigszins nooit een GTA III-Side Mission gedaan, alhoewel het mij wel leuk lijkt. En GTA V is m'n reeds

voltooide GTA game. Hopelijk komt daar nog eens verandering in.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is echt het voorbeeld van een game waarin frustratie een leuk element kan zijn. Ongeacht hoeveel keer je het spel volledig hebt uitgespeeld, er blijven altijd van die zijmissies die je meerdere malen opnieuw moet doen alvorens je erin slaag ze succesvol af te ronden. Naast de Paramedic zijmssie die ik eerder al aanhaalde zijn onder andere ook Patriot Playground en A Ride in the Park challenges die mij tot op vandaag nog steeds moeilijkheden en frustratie kunnen opleveren. Laat ons eerlijk zijn, in de meer recentere GTA's zijn er (mede door de technische vooruitgang) minder tot geen van dit soort missies. De hulpmiddelen die je daarin aangeboden krijgt zijn talrijk en verhinderen gewoon een uitdaging. Nee, geef mij maar een beetje frustratie af en toe, de voldoening wanneer de missie ten slotte lukt is dan des te groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu niet oprecht zeggen dat ik die "uitdagingen" mis. Ik heb zulke zijmissies doorgaans altijd links laten liggen, op een enkeltje na, aangezien ze voor mij gewoon niet bij de games horen, ze lijken er zo van af te staan als intermezzo's. Sowieso speel ik geen GTA's voor de kleine zijmissies als "Cone Crazy" en dergelijke, ik speel die games voor het verhaal en de ervaring van het spelen, ontdekken en gebruiken. Natuurlijk speelt iedereen de games op zijn manier en geniet van verschillende aspecten, daarom ook dat ik meer zie en vind in de recentere games.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb er ff over zitten denken en heb mijn besluit genomen: ik ga gta III aan het begin v/d mei vakantie (een hele tijd nog inderdaad :puh:) weer op de PS2 kopen. Hij is maar voor €5,- te krijgen op Bol.com en ik kan hem voor die prijs niet laten liggen. Waarom zeg ik 'weer'? Ik had hem vroeger maar ben zo stom geweest hem in te leveren. Gelukkig namen ze m'n PS2 en m'n beste games (op gta III na :-() niet aan, waarom? Geen idee. Maar ik verlang ernaar hem weer te spelen! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...