Jump to content

GTA III - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Kan me d'r in vinden wat je zonet zei. Als een game bijvoorbeeld te realistisch uitziet, dan bederft het voor mij gauw het speelplezier.

Enne, oudere graphics roepen bij mij vooral nostalgische momenten op (denk bijvoorbeeld aan GTA San Andreas).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    41

  • NickOwnage

    37

  • Nissan

    21

  • .PhoeniX.

    21

Persoonlijk vind ik het wel belangrijk als een game er goed uitziet. Vooral als dit gaat om een nieuwe game, maar als het gaat om oude GTAs dan maakt het niet uit. Dat is de nostalgie. :)

Ik heb alleen een hekel aan de tijdsmissies.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, precies. Na de wikigta hulp gevolgd te hebben, inderdaad deze methode gebruikt. Ik kwam slechts 10 seconden te kort door over de kop slaan met auto's en geen nieuwe kunnen vinden. Of bij stalletje in Portland bij Italiaanse maffia gedeelte, kapotgeschoten worden door een Shotgun.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die gehaald met een tank. De loop naar achteren en blijven schieten totdat je zo snel ging als een race car. In de laatste 30 seconden het laatste stalletje nog gevonden. Damn wat was ik trots op mezelf toen ik hem gehaald had :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, precies. Na de wikigta hulp gevolgd te hebben, inderdaad deze methode gebruikt. Ik kwam slechts 10 seconden te kort door over de kop slaan met auto's en geen nieuwe kunnen vinden. Of bij stalletje in Portland bij Italiaanse maffia gedeelte, kapotgeschoten worden door een Shotgun.

Je kunt ze van een afstandje stukschieten met een rocket launcher, je wilt echt niet dichtbij die mafiagasten komen :7

Link to comment
Delen op andere websites

echt he, zodra Salvatore dood is wordt je in heel noord Portland beschoten :(

Ja, inderdaad. Ik moet ook nog die telefoonmissie van El Burro.

Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan..

In een van de missies krijg je ook een kogelvrije range rover. Die ga ik nu gebruiken voor Espresso-2-Go

----

Telefoon missie gehaald! ik had mazzel met veel verkeer op de weg, die schoten blokkeerden en ik had de tip gebruikt op WikiGTA om de bus aan te duwen, zodat je dichterbij stond. :tu:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan..

Dat was echt een kut missie zeg, en als blijvende beloning krijg je een stapeltje magazines bij je huis waar je geen ruk aan hebt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan..

Dat was echt een kut missie zeg, en als blijvende beloning krijg je een stapeltje magazines bij je huis waar je geen ruk aan hebt :(

Haha, ja, inderdaad. Ik wil eigen de 100% hebben voor deze game voordat ik Vice City ga spelen, alleen 100 van de pakjes vinden. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...