Jump to content

GTA Liberty City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Nou, GTA V heeft ook een vrij korte story-line... GTA LCS had daarin toch wel wat een langere. Trouwens, ik vond de missies in LCS toch

een stuk uitdagender dan die van V. But that's my opinion ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    10

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    5

  • Nissan

    5

LCS een langere storyline dan V? Nee, nee, nee. Nee hoor :7 De missies in V duren veelal een kwartier tot 3 kwartier, in LCS is het:

1 - Rijd daarheen

2 - Knal malloten af

3 - Keer terug

Dat is maximaal 15 minuten per missie, behalve de Sicilian Gambit dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, GTA V heeft ook een vrij korte story-line... GTA LCS had daarin toch wel wat een langere. Trouwens, ik vond de missies in LCS toch

een stuk uitdagender dan die van V. But that's my opinion ;)

HA! De grap van het jaar :schater::7
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, GTA V heeft ook een vrij korte story-line... GTA LCS had daarin toch wel wat een langere. Trouwens, ik vond de missies in LCS toch

een stuk uitdagender dan die van V. But that's my opinion ;)

HA! De grap van het jaar :schater::7

Goede grap, man.

OT: Oke, maar ik had de meeste missies in GTA V ook binnen tien minuten uitgespeeld, dus 't zegt eigenlijk niks. GTA LCS had zekers missies waar je daadwerkelijk langer als 20 minuten mee bezig was. Conclusie: Geen een missie heeft hetzelfde tijdsduur, dit geldt zowel voor GTA V en GTA LCS.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

't Is echt jammerlijk om te zien dat bijna alle Grand Theft Auto topic's haast zijn uitgestorven, uitgezonderd op een aantal onderwerpen na.

On-topic; Enkele weken geleden had ik maar 's GTA LCS uit de kast gehaald, puur om de nostalgie én uit nieuwsgierigheid. En ik moet zeggen dat ik er redelijk aan verknocht ben, ik was recentelijk ook begonnen aan de verhaallijn. Wow, wat is die aangenaam. Doch heeft LCS tevens 'n

slechte kant; Grafisch gezien is het géén pareltje, vooral niet als je aan de hedendaagse games gewend bent. Op een HD-TV is 'ie zeker niet mooi, dat is iedereen af te raden overigens. Nochtans heeft het z'n charmes, en het is vooral een feest van herkenning!

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Tja, wetende dat de game onderhand toch al bijna 10 jaar oud is verrast het niet zo veel dat het subforum gesloten is.

Heb deze GTA nog nooit eerder gespeeld dus ben benieuwd! :Y

Zeer interessante game en met een zeer eigen sfeer (of gebrek er aan, het is maar hoe je het bekijkt) zeker het spelen waard om de collectie compleet te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City in III vind ik zelf wat minder, net als San Fierro. Niet dat ik III een saaie game vind. Maar ik mis de kleur etc. in beide steden een beetje. Maar goed ik wil 'm in ieder geval gespeeld hebben. :Y

Dan is waarschijnlijk het gehele subforum gesloten. Daar kan ik niets tegen doen, helaas.

Ah dat kan ook, dat was het eerste LSC bericht wat ik las, dus niet opgemerkt. Maar de Random chat voldoet ook prima lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet slecht ofzo, maar de sfeer van Vice City of Los Santos vind ik leuker. San Fierro en Liberty City vind ik wat te grauw. Veel grijs, hoogbouw en weinig zon zichtbaar. Denk wel dat LCS me minder zal bevallen dan VC en SA, neemt niet weg dat ik benieuwd ben en 'm zeker wil spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

San Fierro té grauw, wat? Ik vond 't juist één van de kleurrijkste steden in de franchise. Maar ieders zijn mening.

Tof dat GTA LCS eindelijk (!!!) voor de mobiele platforms is verschenen! Ze moesten het naar mijns inziens véél eerder doen, want het is 'n geweldige

spel dat spijtig genoeg nooit zó bekend was geweest t.o.v. met andere GTA's omdat 't uitsluitend vóór de PSP én PS2 was (inmiddels niet meer).

Nu moeten ze het nog voor de PC vrijgeven en het is compleet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...