Jump to content

GTA Chinatown Wars - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Een keer op gta CW had ik echt iets wreeds maar onverwachts gedaan. Ik had 5 sterren politie en ik vluchtte in een comet. 5 auto's achter me aan, pure hysterie. Neem ik een ramp, komt er een politie heli aan vliegen. Ik knal er vol tegenaan in de lucht en hij ontploft. Ik rij weg...als een baas! 8)

Pics or it didn't happen. :puh:

hoe kan ik nou een foto nemen van iets dat een jaar geleden is gebeurd? :{
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Danger_dog_guy_7

    6

  • Svenie

    5

  • Votair

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik twijfel er erg over om CW aan te schaffen voor op m'n PSP. Ik heb de demo gespeeld op m'n iPad, maar dat vond ik niet lekker spelen, met m'n duimen op het scherm. En verder ben ik geen fan van de top-down view. Maar anderzijds vind ik dat ik als GTA-fan deze game toch ook wel gespeeld moet hebben. Mijn vraag is dus, wat vinden jullie nou zo goed aan deze game? En, wanneer je de game helemaal hebt gespeeld, wat vind je eventuele min-punten?

Link to comment
Delen op andere websites

Op de psp heb ik hem niet gespeeld, maar ik vermoed dat het spel op punten ivm gebrek aan touch screen toch een zekere mate van charme van het spel mist. Dan krijg je van die "quick time events" en dat lijkt mij een stuk minder leuk (maar zoals ik al zei; nog nooit gespeeld dus daarom "lijkt"). Verder vind ik soms de missies/verhaal wat langdradig. Ik heb het in ieder geval met veel plezier gespeeld. En ach, zoveel kost de game niet, je hebt al een nagenoeg nieuwe game voor 5e op marktplaats. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Ik heb recent besloten om GTA Chinatown Wars opnieuw te gaan spelen en ik moet zeggen dat het concept van drugs dealen deze game echt wel aangenaam maakt. Het is alleen erg jammer dat je met het verdiende geld slechts de verschillende safehouses kunt kopen en dat er verder weinig mee te doen valt. Nu las ik dat er in de bestanden van GTA V een verwijzing zou zijn dat dergelijke feature oorspronkelijk (of nog steeds in een DLC) in GTA Online zou geïmplementeerd worden. Mocht dit er toch nog van komen zou ik mij misschien bereid voelen om Online nog een kans te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hoewel ik de game enkel op de Nintendo DS en PSP heb gespeeld ben ik er vrij zeker van dat je jezelf deze aankoop niet zult beklagen. Laat ons zeker je eerste indruk weten en geniet vooral van de wat mij betreft erg amusant cutscenes gevuld met sarcastische en hilarische opmerkingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook gespeeld op de Nintendo DS, maar ik ben na een paar jaar toch wel nieuwsgierig om het spel eens te spelen. Misschien dat ik binnenkort eens een Google Play kaart koop om Chinatown Wars te kopen. Lijkt me in ieder geval wel weer interessant na al die jaren. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ben helaas niet meer in 't bezit van dit schitterende spel.. :( Ik had 'm vroeger grijs gespeeld op een (inmiddels oude) Nintendo DS. Vooral

het concept van drugsdealen vond ik vrij fascinerend, puur omdat het in geen één enkele GTA eerder was voorgekomen. Naast datgene vond ik het

wanted level-systeem véél fijner dan ooit tevoren. (Als je 'n bepaald aantal politieauto's had vernietigd kreeg je geleidelijk minder sterren, wat wel

prettig was..). Overigens kon ik me ook uren vermaken in het 'geheel vrije' Liberty City. Ja, ik zei inderdaad vrij aangezien het vanaf het begin helemaal toegankelijk is. Maar naarmate de tijd verstreek werd m'n DS langzamerhand steeds defecter waardoor 'ie op den duur géén Cards meer wilde lezen. En zo kwam d'r een einde aan.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Niemand hier die GTA Chinatown Wars heeft gespeeld die het spijtig vindt dat Rockstar Alderney niet in het spel heeft gestopt? Om de een of andere reden heeft deze stad voor mij altijd een grotere aantrekkingskracht gehad dan Liberty City dat vooral bekend is vanwege Algonquin en zijn imposante skyline. Het leek mij erg interessant om te zien wat er daar gebeurd is na de evenementen in 2008 met de (eventuele) verwijdering van de Pegorino's in het straatbeeld alsook de ontbinding van de Alderney Chapter van The Lost. In zekere zin hoop ik de stad ooit in een GTA terug te zien, echter lijkt mij dat zeer onwaarschijnlijk en blijft de machtsverhouding wat betreft gangs daar na 2008 een raadsel.

Link to comment
Delen op andere websites

De hele maffiaoorlogen uit IV krijg je niet mee, dat is ook spijtig. Ik zou graag nog eens naar Liberty City terugkeren tijdens de hoogtijdagen van The Commission, of juist na 2008 om te zien wat er is gebeurd na de val van de Ancelotti's, en het overlijden van Jon Gravelli.

Link to comment
Delen op andere websites

De hele maffiaoorlogen uit IV krijg je niet mee, dat is ook spijtig. Ik zou graag nog eens naar Liberty City terugkeren tijdens de hoogtijdagen van The Commission, of juist na 2008 om te zien wat er is gebeurd na de val van de Ancelotti's, en het overlijden van Jon Gravelli.

Chinatown Wars was misschien ook het perfecte moment geweest om de Lupisella Family eindelijk eens aan bod te brengen. Ik heb altijd gehoopt dat ze een eigen episode zouden krijgen, of dat er in ieder geval een episode zou worden uitgebracht die specifiek op de families van The Commission gericht is.

Er zijn trouwens vermoedens dat Rudy D'Avanzo affiliaties zou hebben met de Ancelotti family vanwege het feit dat de Messina Family waartoe Capra behoort in IV en meer bepaald in TBOGT (missies van Rocco) problemen heeft met de Ancelotti's en niet met de andere families.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...