Jump to content

GTA Chinatown Wars - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Als ik dat zo zie hoop ik echt op een prequel van GTA IV zoals we destijds VC en VCS hadden. Dat we bijvoorbeeld kunnen zien hoe bepaalde gebouwen, wegen en bouwplaatsen er voorheen uitzagen. Lijkt me echt tof. smile3.gif

Ik heb in CTW ook vaak rondgereden om te kijken naar locaties uit IV, zoals Roman's cab depot. Leuke bezigheid als je je verveelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Danger_dog_guy_7

    6

  • Svenie

    5

  • Votair

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol ben je dit evht over 3G/4G aan het downloaden? R.I.P Telefoon rekening haha

Het is gewoon wifi hoor.

Dat drugsdealen zou ik toch wel graag willen zien in GTA V. Of in GTA: Amsterdam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Vandaag weer Chinatown wars gekocht in de Google Play store. De buttons zijn nog wat wennen en ik ben nog wat aan het uitvinden over wat precies het beste werkt, maar over het algemeen bevalt het weer goed. :Y

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Op 21-1-2017 om 23:11, Tommie59 zei:

Weet iemand of CW nog ergens voor een leuk prijsje voor de DS te scoren is? Ik heb hem op Bol gezien voor 37 euro. bekdicht.gif

Ik weet niet of deze site heel betrouwbaar is, maar: http://www.mariods.nl/nintendo-ds-spel-info.php?Nintendo=Grand_Theft_Auto_Chinatown_Wars&gclid=CjwKEAiA_9nFBRCsurz7y_Px8xoSJAAUqvKCGmeJ-r3IybPEktRwCjucJ3AylggQlYNZO-ff4M5JJRoCq47w_wcB

Link to comment
Delen op andere websites

Niet veel info over de site te vinden, maar de paar recensies hier zijn allemaal wel positief. Bij de wat meer onbetrouwbare sites tref je meestal wel juist meer info (geklaag) :puh: 

Ik zelf vind jammer dat ik er op de mobiel maar niet echt in verzeild raak, het speelt simpelweg niet fijn imo. Maar zal 'm zelf eens oppikken voor de Vita ooit als die weer in een sale belandt, want wil toch een keer uitspelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Vind t echt wel leuk om af en toe CTW op m’n mobiel te spelen. Maar nu stelt het m’n geduld op de proef met de lange wachttijd tussen pda/map en spel. 11 seconden zwart beeld. Dat klinkt niet lang, maar elke keer na een pauze scherm 11 sec zwart beeld is echt mega irritant :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...