Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Deze dwaas is weer begonnen met IV spelen, op eenzelfde manier als ik dat deed op de PC (maar die draait niet zo vlot meer, dus speel ik het op de 360)

Na zo'n tijdje rondwandelen, subway gebruiken en de occasionele taxi begin je er echt zo gewend aan te raken dat je je na een tijd afvraagt hoe je ooit de game anders hebt gespeeld. Het voelt logisch, levendig en iets meer betrokken met de gamer. Je bent namelijk toch net dat ietsje meer bezig met Niko en hoe hij omgaat met zijn omgeving dan anders. Echt een aanrader voor iedereen! Iets minder in andere GTA's. Daar zijn de enige alternatieven te voet... (of eens een BMX/trein, maar dat is minder diepgaand en gaat sneller tegenzitten lijkt me)

Link to comment
Delen op andere websites

En vandaag heeft Niko voor de eerste keer kennis gemaakt met het Amerikaanse medische systeem...

Dus ik had mijn dag mooi gepland. Opgestaan rond 6u50, een werkje of drie voor Roman en Little Jacob en mijn uren waren wel gevuld. Rond 19u20 loop ik nog steeds in Cerveza Heights rond, Niko wilt naar huis, dus ik ga naar Huntington Street Station. Daar wat mogen wachten, de 3 naar Francis International negeren en wanneer je dan naar het platform voor de 8 naar Schottler wilt wandelen hoor je de 8 naar Lynch Street aangekondigd worden. Prachtig! Het is niet de kortste route, maar je zit op de juiste lijn naar Hove Beach en dat is al goed genoeg! Aangezien je al lang genoeg hebt gewacht loop je de sporen over...

Esthetisch gezien was het een prachtige klap. Niko werd op de juiste moment volop van de zijkant mee geschept en de volgende morgen stond ik om 7u10 buiten aan de deuren van Cerveza's ziekenhuis. Ik kan uiteindelijk niet klagen, het heeft me wat gekost, maar Niko heeft wel kunnen slapen! In een ziekenhuisbed dan wel, maar ach.

Link to comment
Delen op andere websites

Alright, Algonquin is nu eindelijk open! Ik kan nu dus via de Subway in Bohan geraken vanuit Broker en omgekeerd. Niet de snelste verbinding moet ik zeggen, maar in de realiteit horen die twee ook best ver uit mekaar te liggen. Naja, blijkbaar telt in de Subway zitten dus ook als inactief. Ben al 4 keer gebeld geweest door Roman/Little Jacob tussen Algonquin en Bohan.

Maar het is wel leuk, dat zeker! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...