Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Met GTAIV handling door Alexander Blade, is het heel leuk om met de Sandking XL rond te rijden in de woestijn en bergen.

De physics maakt het gewoon extra leuk. De Sandking XL is sindsdien mijn lievelingswagen in GTAV.

Ik wacht ook nog steeds op de stun gun want die idioot wil maar niet komen van de random events, dat de speler te hulp

schiet maar dat een dikke lelijke man je komt schokken geven en dat je later wakker wordt en erachter komt dat je verkracht bent?

Typische R* humor lol

En bovendien vind ik die weapon/drug trafficking ook leuk om te doen. Alleen jammer dat de afstanden te kort zijn van de road trafficking.

Weet trouwens iemand of de moneytrucks ook meer dan 1x spawnen? Of gebeurt dat maar 1x?

Ik speel nu als Trevor en ik kom vaak naar dat plek hoog in de map maar die spawnt niet meer. Heb 1x die money gejat. (De chauffeur en bijrijder neergeknald)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Ik wacht ook nog steeds op de stun gun want die idioot wil maar niet komen van de random events, dat de speler te hulp

schiet maar dat een dikke lelijke man je komt schokken geven en dat je later wakker wordt en erachter komt dat je verkracht bent?

Typische R* humor lol

Ja, want het is echt zo grappig om typische Rockstar humor te gebruiken over verkrachting. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mensen kunnen jullie me aub helpen? Ik heb een playstation 3 en een playstation 4. Ik heb mijn account van playstation 3 naar 4 overgezet. Transfer zeg maar. Maar nu ik weer inlog op playstion 3, dan verdien ik geld, veel geld. Als ik vervolgens weer op playstation 4 inlog met dezelfde account als ps3 dan komt het verdiende geld niet bij. Hoe kan ik dan voor de tweede keer verder met mijn ps3 acc op 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen kunnen jullie me aub helpen? Ik heb een playstation 3 en een playstation 4. Ik heb mijn account van playstation 3 naar 4 overgezet. Transfer zeg maar. Maar nu ik weer inlog op playstion 3, dan verdien ik geld, veel geld. Als ik vervolgens weer op playstation 4 inlog met dezelfde account als ps3 dan komt het verdiende geld niet bij. Hoe kan ik dan voor de tweede keer verder met mijn ps3 acc op 4.

Welkom op het forum :)

Ik moet je alleen helaas teleurstellen, zo werkt het helaas niet.

  1. Je kan maar een keer een character transfer doen, dus een tweede keer is niet meer mogelijk :N Er is een uitzondering waardoor je twee keer een transfer kan doen, maar dat geldt nu niet.
  2. Zodra je een character transfer hebt gedaan, is het alsof je jou character hebt gekopieerd. Je ps3 en ps4 Online karakters zijn twee verschillende die dan ook apart geld verdienen en levels ranken. Oftewel, ook al rank je op de ps3 nog 20 levels erbij, de ps4 account blijft net zo ver als toen je hem had overgezet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De site is down dus weet niet wat er daadwerkelijk is veranderd waardoor het je hele computer sloopt maar dat 4K onzin is echt gewoon een gimmick.

Verbeterde weersomstandigheden vragen geen 4K bullshit, dat zijn slechts .xml bestanden en de regen en lichten komen

van visualsettings.dat. Als er 4K textures zijn, kan je die gewoon weglaten als je dat niet wil.

Ik gebruik zelf bits SweetFX settings en die maken de textures net zo scherp als in de video. Zero performance verlies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 2 maanden later...
Op 9/3/2017 om 14:11, Dutchy3010 zei:

Dussss:

Enjoy! Ik zou ook nog eens een playthrough willen doen met mods erop en eraan zodra ik een capabele PC heb. Wordt geloof ik dan zeker de GTA die ik het vaakst heb uitgespeeld, nu al 4maal in 4 jaar. Terwijl IV in bijna een decennium niet vaker dan 2x is gelukt :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Gister weer lekker even GTA V gespeeld. Ik ben echt een pc gamer... vind ik echt veel leuker!

 

Wel een enorme faal. Sta ik met Franklin bij het bed in zijn safehouse... weet ik niet meer welke knop ik in moet drukken. Van alles geprobeerd, niets lukte. Wat gek dacht ik, normaal gaf hij toch altijd een melding? Maar ja, het zal wel... blijk ik bij het verkeerde bed te staan. Lekker slim. :bonk: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 17-9-2017 om 17:15, PrioX zei:

Alweer vier jaar geleden dat GTA V uitkwam. Tijd gaat snel. 

Inderdaad! Ik weet nog wel dat ik eerst graag de spel meteen wou ophalen maar dat ik de volgende dag naar school moest gaan, dus ik had maar een pre-order gedaan en de hele tijd gewacht toen ik thuis was voor het pakketje. In het begin werd ik gewoon misselijk van de graphics en hoe realistisch het spel toen was. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...