Jump to content

Red Dead Redemption Undead Nightmare -> Geen disc meer


Kaitjee98

Recommended Posts

Ik wilde weer eens Red Dead Redemption gaan spelen en dan wel Undead Nightmare. Er is alleen een probleem: De disc is verdwenen :$

Ik heb Undead Nightmare een paar jaar geleden aangeschaft bij de Intertoys en dus niet in de PS Store gekocht. Ik had de normale Red Dead Redemption wel al eer ik Undead Nightmare kocht.

Hier het probleem: Ik dacht dat het niet zo'n groot probleem was dat de disc kwijt was aangezien ik Undead Nightmare ook op kon starten via het menu bij de normale Red Dead. Niets bleek minder waar. Ik krijg als ik singleplayer wil spelen twee opties: Red Dead Redemption en Undead Nightmare. Er lijkt dus niets aan de hand te zijn, maar wanneer ik op Undead Nightmare klik krijg ik een lijstje DLC's te zien en daar staat Undead Nightmare niet tussen.

Doe ik iets verkeerd of kan ik gewoon niet meer spelen nu de Undead Nightmare disc weg is?

Link to comment
Delen op andere websites

De enige logische manier hoe ik het kan verklaren is simpelweg omdat je disc weg is. Als je een bewijs hebt dat je het bij Intertoys hebt gekocht kun je misschien nog iets proberen te fixen. Als je geen bewijs hebt zul je het spel opnieuw moeten kopen.

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

De enige logische manier hoe ik het kan verklaren is simpelweg omdat je disc weg is. Als je een bewijs hebt dat je het bij Intertoys hebt gekocht kun je misschien nog iets proberen te fixen. Als je geen bewijs hebt zul je het spel opnieuw moeten kopen.

Best apart eigenlijk, want je zou toch zeggen dat je het spel op kunt starten omdat de optie er is én omdat het spel nog op de memory card staat? Ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen, dus je zal best wel gelijk hebben. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine kans bestaat dat je hem wel nog kan (her)downloaden via de ps store, kijk eens bij Read dead redemption en dan dlc, wie weet mag je de dlc wel "gratis" downloaden omdat je hem ooit op disc hebt gekocht en geïnstalleerd.

Denk niet dat het werkt, maar je kan het altijd proberen.

Edit: ik zie nu dat je zegt dat je Undead night mare niet bij dlc ziet staan ingame. Dan zal het ook vast wel niet in de psstore staan. :(

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine kans bestaat dat je hem wel nog kan (her)downloaden via de ps store, kijk eens bij Read dead redemption en dan dlc, wie weet mag je de dlc wel "gratis" downloaden omdat je hem ooit op disc hebt gekocht en geïnstalleerd.

Denk niet dat het werkt, maar je kan het altijd proberen.

Edit: ik zie nu dat je zegt dat je Undead night mare niet bij dlc ziet staan ingame. Dan zal het ook vast wel niet in de psstore staan. :(

Het is inderdaad niet gelukt. Toch is het vreemd, want ik keek net nog naar mijn save data en daar zag ik de naam van een missie staan die in UN zat, dus het staat wel op mijn memory card. Dan ben ik bang dat ik een nieuw exemplaar zal moeten kopen als ik het spel nog eens wil spelen. Jammer maar helaas. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...