Jump to content

TheuNauz

Recommended Posts

Voor je gemoedstoestand moet het inderdaad niet te vaak gebeuren dat je mooi voetbal speelt en vervolgens toch verliest. Feyenoord (en bijvoorbeeld ook Vitesse) hebben dat dit seizoen al (te) vaak meegemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    32

  • Venzio

    28

  • KoningJesper

    24

  • MegaPilot

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

weer een dramatische wedstrijd van mijn club Ajax zeg.

als we zondag opnieuw gaan verliezen en PSV weet hun wedstrijd wel te winnen dan is de titel opeens heel ver weg.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het al. :7

Wel schandalig trouwens dat er twee onterechte rode kaarten worden gegeven in 1 voetbalweek aan twee titelkandidaten... Dan heb je wel geluk als je tegen NAC moet en niet tegen AZ, want NAC is op dit moment echt niets waard. :7

Hoe dan ook, de titel kan PSV niet meer ontgaan nu. Las ergens een stuk dat het het beste is voor Ajax om een keer niet kampioen te worden. En ik denk dat dat ook waar is... Als je met slecht voetbal en een slechte instelling kampioen wordt, dan wordt het het jaar daarop zeker niet beter. En dat is wat er nu gebeurt.

Kijk de reactie van die PSV'ers. Die MOETEN gewoon die schaal hebben, na een jaar of 6 droogte (en twee keer niet eens in de top 3). Ongeacht wat er gebeurt. Rode kaart? Die laten we echt ons kampioenschap niet in de weg zitten. We vreten ze gewoon op. Dat is de instelling van een kampioen. PSV heeft al aardig wat wedstrijdjes geluk gehad (jaja, Ajax ook, maar PSV meer naar mijn mening), maar zoals ze wel eens zeggen "de gelukkigsten worden kampioen", en dat is ook gewoon waar. Kan niet anders zeggen dan dat PSV een echte kampioen is (althans; gaat worden).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren overigens mijn oom helemaal gek gemaakt aan de telefoon.

Want hij komt morgen langs met mijn neefje om vervolgens daarna naar NAC - Vitesse te gaan dus had hem toen verteld dat ze beter niet (meer) kunnen gaan naar de thuis wedstrijden.

Momenteel staat alleen FC Dordrecht onder hun, dus volgend seizoen komen waarschijnlijk zoals het er nu naar uit ziet Telstar, Volendam, MVV enz. op bezoek. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Als PSV dit nog weggeeft. Jammer dat het nu al beslist is. Maar wat wil je ook als je Guadrado, Wijnaldum en Depay hebt. Feyenoord heeft wel een goed team, maar geen afmaker. Ajax heeft wel een degelijk team, maar doen er niks mee. Dan is het gewoon klaar, PSV zit het nu gewoon meer mee dan de rest. Als Feyenoord dit seizoen een spits á la Pellé had gehad, hadden ze al veel meer goals gehad. Niet te vergeten Feyenoord heeft alle goede spelers verkocht in de zomer. PSV niet, die hebben zich alleen versterkt. Ajax heeft gewoon een slecht seizoen, na vier goede. Ik weet niet of het aan het vertrek van S. de Jong ligt.

Maar het punt is: PSV moet dit jaar wel kampioen worden, verre uit de beste kwaliteit spelers. Al had ik wel gehoopt dat Feyenoord kampioen zou worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het al. emo.gif

Wel schandalig trouwens dat er twee onterechte rode kaarten worden gegeven in 1 voetbalweek aan twee titelkandidaten... Dan heb je wel geluk als je tegen NAC moet en niet tegen AZ, want NAC is op dit moment echt niets waard. emo.gif

Hoe dan ook, de titel kan PSV niet meer ontgaan nu. Las ergens een stuk dat het het beste is voor Ajax om een keer niet kampioen te worden. En ik denk dat dat ook waar is... Als je met slecht voetbal en een slechte instelling kampioen wordt, dan wordt het het jaar daarop zeker niet beter. En dat is wat er nu gebeurt.

Kijk de reactie van die PSV'ers. Die MOETEN gewoon die schaal hebben, na een jaar of 6 droogte (en twee keer niet eens in de top 3). Ongeacht wat er gebeurt. Rode kaart? Die laten we echt ons kampioenschap niet in de weg zitten. We vreten ze gewoon op. Dat is de instelling van een kampioen. PSV heeft al aardig wat wedstrijdjes geluk gehad (jaja, Ajax ook, maar PSV meer naar mijn mening), maar zoals ze wel eens zeggen "de gelukkigsten worden kampioen", en dat is ook gewoon waar. Kan niet anders zeggen dan dat PSV een echte kampioen is (althans; gaat worden).

Geen speld tussen te krijgen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

FC Dordrecht komt nu al aardig in de buurt van NAC overigens, want ze staan nog maar 3 punten achter momenteel.

Daarnaast komt waarschijnlijk N.E.C. weer terug in de Eredivisie volgend seizoen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Wow. Over lucky Ajax gesproken. Damn.

Zat toevallig vandaag te denken... "Vroegaaah", was ik nooit blij als Ajax met 1 doelpunt verschil won. 2 Doelpunten toch wel minimaal, maar dan was ik meestal slechts "tevreden". Buiten topwedstrijden natuurlijk. En nu? Nu is 1 doelpunt verschil al iets waar ik zeer tevreden mee moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...