Jump to content

Rollercoaster Tycoon: World


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    31

  • Froodooo

    12

  • Nyltje

    11

  • KoningJesper

    10

Hij doet tegenwoordig alleen nog maar de licenties verlenende gerelateerd aan de RCT serie.

Wat bedoel je precies hiermee? :puh:

YouTubers die RCT muziek willen gebruiken, naam rechten etc. ;)

@Bassss: Ik heb ooit een keer een filmpje gezien waarin ik Sawyer aan RCT3 zag werken. Ik zal eens kijken of ik m kan vinden, maar ik beloof niks. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zag dit bericht op een ander forum, stond geen bron bij. Aangezien het door een erg vertrouwelijke moderator gaat die het heeft geplaatst geloof ik het wel.

Opvallend puntje. Het nieuwe deel maakt geen gebruik meer van het bekende stuk voor stuk achtbaan bouwen, maar van een nieuw spline systeem. Verder proberen de ontwikkelaars helemaal richting het RCT2 en RCT1 gevoel te gaan, alleen met graphics van deze tijd. De ontwikkelaars benadrukken nog wel dat de screens die je hier ziet zijn echt uit een eerste preview die nog verre van af is.

Het multiplayer deel, dat lijkt op dat van de nieuwe Simcity, is trouwens optioneel.

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_1-610x344.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_2-610x344.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_3-610x344.jpg

Ff wat gezocht, en de bron gevonden!

http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, misschien omdat het een beetje cartooney is. Ik hoop zelf dat de gameplay vooral vooruit is gegaan. De graphics boeien me niet zo heel erg, maar de leuke RTC gameplay zorgt er voor dat ik het spel nog steeds speel. Vooral verbeterde physics, zoals dat een volle lange stoomtrein slomer is dan een kleine lege of geen waterattracties met onweer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, misschien omdat het een beetje cartooney is. Ik hoop zelf dat de gameplay vooral vooruit is gegaan. De graphics boeien me niet zo heel erg, maar de leuke RTC gameplay zorgt er voor dat ik het spel nog steeds speel. Vooral verbeterde physics, zoals dat een volle lange stoomtrein slomer is dan een kleine lege of geen waterattracties met onweer. :puh:

Ja okay het gaat om de gameplay, maar ik wou altijd al Rct3 met betere graphics en ik hoop dat Rct World dat is. :)
Link to comment
Delen op andere websites

De graphics worden denk ik niet veel beter dan RCT3, en wat mij betreft past die enigszins cartoony sfeer wel bij RCT. Nu alle customization opties van de vorige delen (voornamelijk deel één) en ik ben een gelukkig mens.

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics hoeven van mij inderdaad ook niet verbeterd te worden. Deze stijl past perfect bij Rollercoaster. Ik hoop op meer thema's en attracties. Dit terwijl in RCT3 natuurlijk ook al superveel zaten! Ik ben erg benieuwd naar de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het eerlijk gezegd qua graphics op Rct3 lijken. :(

Dit schijnen ze, net als bij De Sims 4, expres te doen

Simpelweg om zo de graphics laag te kunnen houden waardoor het voor een breder publiek beschikbaar is

Net als met De Sims, is RCT een spel voor alle leeftijden, en je jonge gebruikers hebben nou niet echt hele zware PC's vaak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er in ieder geval geen fan van, zover ik het nu kan zien. Voor mij zijn dat gewoon bewuste lage limieten. RTC3 was uniek omdat het voor het eerst 3D was, dat wordt RTC World niet. Dus moeten ze met andere vernieuwingen komen wat mij overhaalt. Die vernieuwingen (op een beetje grafisch niveau na) heb ik tot nu toe nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd hoe zeel het spel compatibel gaat zijn met de Oculus Rift. Dat zal wel erg gaaf zijn denk ik!

Deeltje 1 en 2 vond ik het leukst. Deel 3 heb ik ook maar viel toch een beetje tegen, maar alsnog was het een prima spel.

Ik hoop dat deel 4 zich kan meten aan zijn voorgangers!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een dubbelpost met een foto maakt niet uit toch?

(Deze plaats is gereserveerd voor een moderator die hier een :@ smiley kan plaatsen)

De ingangen van RCTW:

33ky98j.jpg

Moet zeggen, ze zien er wel geinig uit hoor :puh: Zou nog leuke zijn als ze bij die avontuurlijke(3) de zeilen laten bewegen met de wind, en bij de Western 1 de lamp een beetje laten bewegen of hem functioneel maken tijdens de nachten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...