Jump to content

Rollercoaster Tycoon: World


Ezra24rct3

Recommended Posts

Zeker mooie concept art, dat laat ook weer de mooie cartoony stijl van de game zien. Al zal het niet helemaal zo cartoony worden als in deze plaatjes, maar daar is het natuurlijk ook concept art voor. Ik kan in ieder geval al niet meer wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    31

  • Froodooo

    12

  • Nyltje

    11

  • KoningJesper

    10

Nou, er komen ook mascottes in de game zoals in Rollercoaster Tycoon 3!

Zou die mascotte dan ook de ballonnen kunnen verkopen? In RollerCoaster Tycoon 3 werden ballonnen natuurlijk alleen verkocht bij het daarvoor ingestelde kraampje, maar misschien zou een 'mobiele verkoper' zoals deze mascotte wel een nieuwe toevoeging zijn. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, er komen ook mascottes in de game zoals in Rollercoaster Tycoon 3!

Zou die mascotte dan ook de ballonnen kunnen verkopen? In RollerCoaster Tycoon 3 werden ballonnen natuurlijk alleen verkocht bij het daarvoor ingestelde kraampje, maar misschien zou een 'mobiele verkoper' zoals deze mascotte wel een nieuwe toevoeging zijn. :)

Dat zou eigenlijk wel tof zijn! :)

Wow, echt een toffe spel, maar helaas heb ik geen goede Game PC.

Anders had ik deze game wel gekocht.

Het is nu wachten tot de Specificaties bekent zijn, dan kan je eigenlijk pas oordelen. Ik verwacht echter niet dat de specificaties hoog liggen, kijk maar naar de cartoony graphics op de ingame screenshots. Ik denk 2gb ram + en een FM2 AMD processor of een i3 Intel processor en een GT730 of een R5 230 zal wel goed zijn om deze game te runnen denk ik.

O trouwens: Rollercoaster Tycoon 4: Mobile is uitgebracht op de Android en is nu dus te downloaden in de Play Store. Gratis natuurlijk.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Zou best kunnen dat de ballonnen door de entertainer worden verkocht, dat plaatje maken ze niet voor niks zo, denk ik. :puh:

Over de graphics: Ik denk dat je hem makkelijk moet aankunnen, het blijft natuurlijk een spel gericht op kinderen, en zitten op een slome 'Familie-PC'. Zo heb ik Rct2 en Rct3 leren kennen. Rct2 liep na een paar uurtjes vast en Rct3 kon die net aan. :puh: Als kind kijk je totaal door de graphics heen. Ik vond Gta Sa vroeger ongelofelijk realistisch!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...