Jump to content

Rollercoaster Tycoon: World


Ezra24rct3

Recommended Posts

Er is wel eens opgemerkt dat het achtbanen bouwen met een Point to Point systeem gaat volgens mij. Althans,het is dus noet meer zo dat het banen bouwen is zoals RCT3 waardoor het veel realistischer is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    31

  • Froodooo

    12

  • Nyltje

    11

  • KoningJesper

    10

Skip naar 15:00, dan begint hij met het bouwen van de eigenlijke achtbaan. Het is gameplay footage van het spel No Limits Coasters 2, dus niet footage van RCT:W.

Het plaatsen van paden gaat tot dusver bekent nog wel met behulp van een Grid systeem die RCT1, 2 en 3 ook hadden.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

DaT van t filmpje vind ik heel vet! Soms miss beetje onhandig, maar goed. Dat de paden nog grid zijn vind ik wel heel kut. Daarom vond ik het ook wel heel goed en chill dat bij SimCity 2013 het heel vrij was. Ik speelde trouwens heel vroeger een soort achtbaan spel waar je ook achtbaan moest bouwen met scenario's maar dan in een Disney thema. Met Donald duck enzo en vuurwerk. Weet nirt of t rct was maar kan best. Weet iemand wat dit is?

Link to comment
Delen op andere websites

Half tien :7

Grap steler. :puh:

Skip naar 15:00, dan begint hij met het bouwen van de eigenlijke achtbaan. Het is gameplay footage van het spel No Limits Coasters 2, dus niet footage van RCT:W.

Het plaatsen van paden gaat tot dusver bekent nog wel met behulp van een Grid systeem die RCT1, 2 en 3 ook hadden.

Cool systeem van achtbanen bouwen! Maakt het idd realistischer.
Link to comment
Delen op andere websites

DaT van t filmpje vind ik heel vet! Soms miss beetje onhandig, maar goed. Dat de paden nog grid zijn vind ik wel heel kut. Daarom vond ik het ook wel heel goed en chill dat bij SimCity 2013 het heel vrij was. Ik speelde trouwens heel vroeger een soort achtbaan spel waar je ook achtbaan moest bouwen met scenario's maar dan in een Disney thema. Met Donald duck enzo en vuurwerk. Weet nirt of t rct was maar kan best. Weet iemand wat dit is?

Ik kan me heugen dat ik dat ook ooit eens heb gekocht :puh: Volgens mij heet het Ultimate Ride, maar dat weet ik niet zeker.

________________________

Ik vond deze foto op Facebook:

10624939_1494956867410074_6776221356990340106_n.png?oh=9940a467c7493c772d827c317b9d2a39&oe=54D03C00&__gda__=1422665552_531e17d3f66b80c754f23397e74e0cce

Lijkt m best logisch, aangezien het ook bekent is dat er multiplayer in zit. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet echt dat het veel echter is, dat het niet zomaar een kraampje is nee het is een modern restaurant die je ook zo in een echt pretpark kan tegen komen. :puh: Echt geweldig! Ik hoop stiekem wel dat ze snel met een ingame foto/filmpje komen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...