TekaLoca Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Welkom! Dit topic is bestemd voor alle vriendschappelijke wedstrijden die de landen gaan spelen ter voorbereiding van de aankomende (grote) landencompetities. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 4 september België- Australië, en ik zit in het publiek. Zin in. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 (bewerkt) http://www.goal.com/nl/news/441/nederlands-elftal/2014/08/29/5067948/afellay-keert-terug-bij-nederlands-elftal?ICID=HP_HN_HP_RI_1_3 Bewerkt: 29 augustus 2014 door TekaLoca Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Beetje jammer hoe iedereen weer twijfelt aan Wilmots doordat hij Jordan Lukaku oproept voor een vriendschappelijke wedstrijd.. De laatste keer dat er aan Wilmots getwijfeld werd bij een selectie was toen hij Origi opschepte, denk niet dat we van die jongen te klagen hebben gehad. Mede dankzij Wilmots(immers: kans gekregen op WK + winning goal tegen Rusland) kreeg diezelfde Origi een transfer naar Liverpool. Daarbij komt dat het een vriendschappelijke wedstrijd is, dus ik zie niet meteen in waarom er weer zo hard gebitched wordt over Wilmots zijn keuze. En nee, ik vind Wilmots geen toptrainer. Maar slecht zeker niet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Jordan Lukaku kennen we meer, en ik vind hem zelf ook nog niet klaar voor de Rode Duivels. De Bock moest dan mee. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Jordan Lukaku kennen we meer, en ik vind hem zelf ook nog niet klaar voor de Rode Duivels. De Bock moest dan mee. Wie? :$Dat de kranten geen schande spreken van de niet-selectie van Ritchie De Laet is gewoon een (jawel!) schande! Ritchie De Laet is zo goed bezig op de rechtsback bij Leicester City dat ie in het PL-elftal van de week stond op whoscored.com. En wie is er in plaats van De Laet? Jawel, Van Damme. Loool. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Van Damme is geen rechtsback. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Klopt, kwam ik net ook achter. Ik denk niet dat er al geweten is wie de back-up van Alderweireld is, maar het kan niet dat het iemand is die beter is dan De Laet, me dunkt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Anthony Vanden Borre Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Momenteel geblesseerd hoor. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Ik dacht dat je over het algemeen bedoelde, wie de back-up moest zijn voor Alderweireld. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Vanden Borre Jupiler Pro League, De Laet Premier League. Het verschil is groot. Vanden Borre is een prima rechtsback als we over de Belgische competitie spreken, maar op internationaal niveau stelt hij niet veel voor. Tevens denk ik dat De Laet wat sneller is dan Alderweireld(ook geen zuivere rechtsback, net als De Laet). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2014 VDB's wedstrijd tegen die Chinezen was anders nagenoeg perfect. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 't Waren Koreanen! Een wedstrijd tegen Zuid-Korea is nou niet echt moeilijk hé, het niveau in de Belgische competitie ligt hoger dan het algemeen niveau van Zuid-Korea. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 september 2014 Rapport Geplaatst: 2 september 2014 Maar Teka heeft wel een punt, Vanden Borre is allesbehalve een slechte speler (vind hem onderschat) en dat heeft hij wel getoond in die match. Toegegeven, niet de sterkste tegenstander toen, maar hij speelde toch fantastisch en bracht schwung in het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.