Jump to content

Vriendschappelijke interlands


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    24

  • TekaLoca

    11

  • Phoenyxar

    8

  • AXIO

    4

Blind op linksback zetten terwijl je Jetro Willems hebt... :7

Lachtertje inderdaad. Maar ja, papa is assistent bondscoach, dan weet je het wel.

En Hiddink is een PSV'er en dat zeg ik als PSV-fan. Blind is gewoon een prima meerwaarde op het middenveld, hij is beter dan Clasie (die laatste speelde dramatisch vandaag net zoals de afgelopen weken bij Feyenoord) maar is een drama op linksback. Willems heeft VEEL meer snelheid, een betere trap en brengt meer vooruitgang in het spel. Onbegrijpelijke keus.

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Blind is een prima speler maar op LB Een drama. Bruma kan niet verdedigen. Wijnaldums handelingsnelheid is te laag. Van der wiel is aanvallend best lekker maar kan niet verdedigen.

Beste opstellinf:

Cillessen - Van der Wiel - Vlaar - De Vrij - Willems - Blind - Klaassen/Clasie - Sneijder - Robben/Promes - Huntelaar - Depay

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou precies waar oefenwedstrijden voor zijn; om te oefenen. Soms heb je als bondscoach een ingeving en dan wil je dat eens uitvoeren in de praktijk. Laten we hopen dat ook zij niet blind zijn (briljante woordspeling) voor de uitwerking.

Link to comment
Delen op andere websites

Van 1-1 naar 3-1 naar 3-4. Bijzonder.

Sorry voor mijn schaamteloze "Ha, ik had het al voorspeld!"-momentje, maar de uitslag verbaast mij dus niets. Team Amerika heeft al vaak genoeg goeie comebacks en eindeloze kracht laten zien. Met Amerika als tegenstander moet je niet halverwege de tweede helft gaan denken van "Ha, we staan 3-1 voor, we hebben de wedstrijd in onze zakken, alleen nog even uitspelen en dan is het klaar", want de Amerikanen geven nooit op.

Niet dat de Amerikanen nou zo geweldig speelden, maar van het moeilijk doordringbare Nederland van het WK is niets meer overgebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneijder op de bank, wordt ingezet als een amateur in de laatste 15 minuten. Dat is natuurlijk echt een aanfluiting. Rondom Robben/Van Persie en Sneijder zou een team gebouwd moeten worden.

Vlaar jammergenoeg geblesseerd. Laten ze Virgil van Dijk maar eens halen. Maar Hiddink vindt dat de Schotse competitie minderwaardig is. Kijk verdorie naar de Eredivisie stelt toch ook niks voor. Laf excuus. Zelfde als een speler in Rusland/Dubai/Qatar gaat spelen en niet opstellen. Het gaat om dat de speler een meerwaarde is voor Oranje.

Bruma en Martins-Indi zijn gewoon een tandje (of 2) te licht. Ik vind in verdedigend opzicht Daley ook te licht, maar hij kan prima voetballen als hij over de middellijn is. De Vrij is jong en onervaren, maar ik denk dat hij zich wel ontwikkeld. En waar is onze sloper op het middenveld? Nigel de Jong. Als er iemand goed de verdediging kon meehelpen op verdedigende middenvelder positie is hij het.

Mijn opstelling zou zijn:

Cillessen

Achterin: van der Wiel - de Vrij(van Dijk) - Vlaar - van Rhijn

Middenveld: Nigel de Jong - Sneijder - Blind

Aanval: Depay - van Persie(Huntelaar) - Robben

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Nick, ben het grotendeels met je eens, maar...

Sneijder kreeg rust

Waarom Van Rhijn linksback :7

Met Van Dijk is het wel dat ie gewoon heel erg weinig tegenstand heeft. Minder dan in de Eredivisie. Toch ben ik met je eens dat ze hem gewoon een kans moeten geven

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het fout om Blind af te rekenen op zijn verdedigende capaciteiten, hij is een CVM aka speelt voor de verdediging. Recuperatie hier, recuperatie daar en balletje opzij. Dat is hetgeen Blind doet. Moet je niet raar opkijken dat ie op de linksback er niets van bakt, dat ligt eerder aan een idiote coach.

Link to comment
Delen op andere websites

Nick, ben het grotendeels met je eens, maar...

Sneijder kreeg rust

Waarom Van Rhijn linksback :7

Met Van Dijk is het wel dat ie gewoon heel erg weinig tegenstand heeft. Minder dan in de Eredivisie. Toch ben ik met je eens dat ze hem gewoon een kans moeten geven

Minder tegenstand? Volgens mij is de Schotse League best ruig en hard. Dat is ook wat we nodig hebben.

@ Megapilot: Tuurlijk moet je Blind wel afrekenen als hij slecht verdedigd. Daar staat hij voor, ook al zet Hiddink de poppetjes op de plek. De voetballers moeten het doen. CVM moet ook verdedigende kwaliteiten hebben. Bij Ajax was hij altijd LB en ineens is Blind een CVM, omdat dat op FIFA ook zo is. Als jong broekie in de jeugd begon hij als verdediger. Later werd hij pas een middenvelder. Hij heeft meer kwaliteiten als een LM, dan CVM of LA.

Je kan voetballen of je kan het niet.. Daley kan wel voetballen, maar wordt overal verkeerd gebruikt.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

En waar is onze sloper op het middenveld? Nigel de Jong. Als er iemand goed de verdediging kon meehelpen op verdedigende middenvelder positie is hij het.

Daar had Hiddink een duidelijke uitleg over; De Jong is een speler voor zwaarweervoetbal.

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Op 'Ajax-niveau' bleek hij ook niet uit als linksback, hij kan prima voetballen maar is gewoon veel te traag om achter vleugelspelers te gaan. Hij mist daarbij positioneelvermogen en dan heb je helemaal een probleem, een snelle linksback lost het op met snelheid en dat kan Blind niet. Alles straalt ervan af dat hij geen LB hoort te zijn op hoog niveau, middenveld is het nog wel iets. LM is hij ook véél te traag voor.

Mensen beoordelen dit niet op FIFA maar omdat ze enigszins verstand van voetbal hebben (bij Ajax heeft hij ook regelmatig op 6 gespeeld trouwens).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin. Oranje is imo het beste in een Hollandse 4-3-3(een aanvallende met Sneijder als CAM) met Nigel De Jong als breker en daarnaast Strootman, maar bij gebrek daaraan kan Blind wel er even mee door.

Mijn 11 zouden deze zijn:

Krul/Cillessen

Willems - De Vrij - Vlaar - VDW

De Jong - Strootman/Blind

Sneijder

Depay - Huntelaar - Robben

De Jong en Strootman/Blind maken de aanvallende backs goed.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...