Jump to content

Vriendschappelijke interlands


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    24

  • TekaLoca

    11

  • Phoenyxar

    8

  • AXIO

    4

Tja, valt de bediscussiëren of die eerste buitenspel is. Nainggolan schiet op doel en passt dus niet richting Fellaini. Daarna raakt een Fransman hem aan en komt hij bij Fellaini. Op zich kan het genoeg zijn om gewoon in de richting te schieten, maar strikt genomen moet het echt als pass bedoeld zijn. Feit blijft dat die eerste goal een foefelgoal was en niet echt de wedstrijd op dat moment representeerde, in mijn ogen.

De tweede was dan wel weer mooi en verdiend.

Die fout op Mertens was inderdaad rood. Langs de andere kant vind ik het altijd wat lullig om in een oefenmatch rood te geven. Daar schiet niemand iets mee op, zeker Frankrijk niet dat het tot het WK enkel van oefenwedstrijden gaat moeten hebben. Het is een afgrijselijke fout, gelukkig houdt Mertens er niets erg aan over.

Link to comment
Delen op andere websites

3-4 dus. Laatste kwartier trok echt wel op niets meer. Amper kansen en een 1-4 voorsprong bijna uit handen geven... Toch even in die oude Belgische gewoonte vallen om alles op het laatste uit handen te geven. Uiteindelijk toch nog gewonnen.

Wat een heerlijke goal van Nainggolan zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die niet snappen waarom ik furieus ben:

*Tremoulitank*

(klik op de GIF om het volledig beeld te zien)

Maar een beet in een schouder is toch 10x erger, mien beste MP!

Marc Coucke had nog een leuk grapje op Twitter gisteren:

Marc Coucke@CouckeMarc 14h14 hours ago

Tof idee om Blatter eens in arbiter te verkleden vanavond #FRABEL

Ghehe. Wel leuk om van die Fransen te winnen trouwens. Ik had Griezmann wel langer willen zien spelen ook :(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een beet in een schouder is toch 10x erger, mien beste MP!
Niet te geloven hé. Maanden schorsing voor Suarez, aan de schandpaal genageld, en deze jongen komt ervan af met, inderdaad, niks.
Marc Coucke had nog een leuk grapje op Twitter gisteren:
Marc Coucke@CouckeMarc 14h14 hours ago

Tof idee om Blatter eens in arbiter te verkleden vanavond #FRABEL

Ghehe. Wel leuk om van die Fransen te winnen trouwens. Ik had Griezmann wel langer willen zien spelen ook :(

LMAO! :schater:

Alderweireld was wel heer en meester zeg op z'n flank, je zou niet zeggen dat ie eigenlijk centraal speelt.._O_ (Iets wat je niet over Vertonghen kan zeggen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zet Dendonker dan ook CV? Die speelt nooit CV bij Anderlecht en Denayer speelde top dus waarom wisselen? Wilmots met strik errond naar Schalke sturen. Maar nu blijft hij waarschijnlijk weer omdat we gewonnen zijn en hij denkt dat we zo het EK winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...