Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Europa League?

    • Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9


Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    27

  • DeJarnoxD

    15

  • Venzio

    12

  • KoningJesper

    12

Een bericht van ruim twee maanden geleden quoten. :7 Gewoon nee.

On: Triest dat er weer een paar rotte appels zijn die het verpesten. Hopen dat ze een flinke straf krijgen, zoiets hoort niet in de voetballerij thuis. Verdiend gelijkspel van Feyenoord trouwens. In mijn ogen ging het gelijk op. Zou mooi zijn als ze de klus in de Kuip gaan afmaken.

Over PSV ben ik wat minder te spreken. Zenit had de eerste helft geen poot om op te staan en ze mogen van geluk spreken dat Depay een bal niet normaal kan passen. En Hiljemark..... laat ik daar maar geen woorden vuil aan gaan maken. Narsingh was ook weer huilen met de pet op gisteren. Wat is er met hem gebeurd dit jaar? Het gaat nog een hels karwei worden om in Rusland te winnen, maar je weet wat ze zeggen. De bal is rond.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV :( als zij nog konden winnen won ik 50 euro... Hoe waren ze? Echt slecht of...?

PSV deed eigenlijk weinig onder voor Zenit, alleen wat ik in mijn post (van een tijdje geleden) al aangaf: we missen de ervaring. In Europa krijg je misschien 3 kansen om een doelpunt te maken, in Nederland krijg je er na die 3 nog 5. Eerste helft was zeker voor PSV en de tweede helft voor Zenit, er zijn gewoon nog een aantal spelers die nog niet van dit niveau zijn. Dat is overigens niet gek, Zenit werkt met een begroting van 215 miljoen euro, PSV met +- 60 miljoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Club heeft gisteren goed gespeeld, zijn toch al door.

Anderlecht had meer kansen moeten afmaken maar door een paar uitstekende reddingen van Gabulov en wat serieuze missers is het niet tot scoren gekomen. Overigens schrijf ik RSCA nog niet af als je ziet wat ze dit seizoen allemaal al hebben meegemaakt in de CL (uit ongeslagen).

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niet niet laten om voor het einde van de wedstrijd dit bericht te schrijven. Enorm teleurgesteld in PSV. Dit PSV was geen schim meer van vorige week en in deze wedstrijd wordt duidelijk welke spelers tekort komen.

Brenet, misschien een leuke rechtsback voor een club als Achilles'29, maar bij PSV heeft hij duidelijk niets te zoeken. Hele seizoen trouwens al bar en boos met hem, is niet zo bijzonder.

Zoet, tja.... wat moet je over hem zeggen. Wisselt goede wedstrijden af met baggerwedstrijden. Helaas zijn er van het laatste meer van.

Narsingh, strik erom en weg ermee. :cya: Hij is het hele seizoen al niks, maar bij gebrek aan beter moet hij maar opgesteld worden. Daar kan ik inkomen.

Ik houd mijn hart nu al vast voor de Champions League volgend seizoen, ervan uitgaand wat PSV kampioen wordt. Als je al zoveel moeite hebt met (met alle respect uiteraard) Zenit, heb je tegen clubs als Barcelona, Real Madrid en Bayern niets te zoeken. Dat gaat een complete afslachting worden, ben ik bang. Helemaal omdat de belangrijkste spelers waarschijnlijk vertrekken.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en België zijn Europees geen zak waard, dat roep ik al jaren. :7

Als de "top" van Engeland kapot gespeeld wordt door Barcelona, dan weet je wel genoeg. Bij de rust moest het 0-5 zijn, City had geluk². Neem daarbij de kennis dat de top van Nederland en België helemaal kapot zou gespeeld worden door de top van Engeland, nou, dan weet je het wel hé. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zo lang clubs geld uit mogen geven als water, zelfs als ze dat geld niet hebben zal het altijd zo blijven. Zenit heeft een begroting van 215 miljoen euro en koopt spelers van 40-50 miljoen, PSV voor maximaal 8 miljoen.

Ik vind het niet erg, EL interesseert me heel erg weinig en zijn alleen maar extra wedstrijden die amper geld opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar toch vind ik dat de EL even serieus moet worden genomen als EDE

Dat hebben de 3 clubs die erin zaten toch gedaan? Alle 3 met de sterkst mogelijke opstelling, de loting zat voor Ajax niet tegen en voor PSV en Feyenoord wel. Hopen dat Feyenoord met heel veel geluk toch door kan gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...