Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

Zolang we maar mooi blijven geloven in onze eigen dingen, komt alles wel weer goed :tu:

Jammer dat die finale nergens volledig te vinden is, anders had ik even een paar schwalbes willen nazoeken. Suárez was bijvoorbeeld weer lekker op dreef met toneelspelen. Helaas was Chiellini er niet bij :(

Ik help je even verder. ^^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Jammer dat Pogba niet die penalty kreeg die hij wel had kunnen krijgen, anders was de wedstrijd nog stukken interessanter geweest. Nu was na dat moment eigenlijk de spanning uit de wedstrijd weer weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Pogba niet die penalty kreeg die hij wel had kunnen krijgen, anders was de wedstrijd nog stukken interessanter geweest. Nu was na dat moment eigenlijk de spanning uit de wedstrijd weer weg.

Pogba was al aan het vallen nog voor het duel echt plaatsvond.

Tevens las ik wel in meerdere media dat het geen penalty was, just saying.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als meerdere iets zeggen, is het waar?

Nice, Jezus kon dus over water lopen :o

Ik heb de wedstrijd inmiddels binnen (ty MP), ik zal nog eens wat momentjes opzoeken als ik daar tijd/zin in heb. Anders lijken mijn woorden zo uit de lucht gegrepen, en dat vind ik nogal jammer. Zonder beeldmateriaal kun je wel blijven lullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de scheidsrechter behoorlijk inconsistent. Had meer geel moeten geven aan Juve. Maar mocht ook wel minder fluiten bij overtredingen van Juve. Bovendien vallen die Spanjaarden best wel snel en was t een penalty

Link to comment
Delen op andere websites

Die vrije trap in de 35e minuut (rand strafschopgebied) en de penalty in de 68e minuut (beide Pogba) die niet gegeven zijn hadden wat mij betreft gegeven kunnen worden. Heb het net nog even teruggekeken, zijn toch écht wel twee overtredingen. Maarja, wat gebeurd is, is gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Die vrije trap in de 35e minuut (rand strafschopgebied) en de penalty in de 68e minuut (beide Pogba) die niet gegeven zijn hadden wat mij betreft gegeven kunnen worden. Heb het net nog even teruggekeken, zijn toch écht wel twee overtredingen. Maarja, wat gebeurd is, is gebeurd.

Laten we even vergeten dat Vidal op het plein mocht blijven staan terwijl ie pak 'm beet 3/4 overtredingen gemaakt heeft die geel waard waren. Dan stond het tegen de 68ste minuut al zeker 0-3...;)

(Of dacht je dat de wissel van Vidal toevallig was?)

Link to comment
Delen op andere websites

Bovenbeen. En anders, hij hield zijn arm gewoon langs zijn lichaam

En Vidal die verdiende zeker geen rood?

Valt wel op hoe je zit te zeuren om een penalty, maar wel achterwege laat dat Juventus de hele wedstrijd onterecht met 11 man gespeeld heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...