Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015


TekaLoca

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

    • Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10


Recommended Posts

  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    96

  • TekaLoca

    60

  • KoningJesper

    52

  • Venzio

    34

Dat van Moisander heb ik niet gezien maar dat van El Ghazi, ja. Hij had zijn twee geel kunnen krijgen en wellicht moeten krijgen. Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet cynisch bedoeld, maar waarom moesten Moisander en El Ghazi rood? Was ien stadion dus zag dat niet zo goed

Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

Dat^

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Dit keer ben ik het met MP eens, want in mijn ogen geven de statistieken duidelijk de wedstrijd weer. Ajax kon ik de eerste helft wel een paar keer leuk de bal rondspelen, maar daar bleef het ook bij. Het gaat om kansen creëren. Dat Ter Stegen maar één redding hoefde te verrichten heeft zegt ook wel iets over de kwaliteiten van Ajax, lijkt me. Barcelona speelde ook niet op haar beste kunnen, daar niet van.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, dus omdat ik voor PSV ben mag ik geen kritiek leveren op Ajax? :7

Ajax speelde leuk, dat ontken ik ook niet. Maar door 15 à 20 minuutjes erg goed te spelen win je nog niet van een van de beste clubs ter wereld. Vergeet niet dat Barcelona gewoon met het eerste team speelde. Het is leuk dat Ajax het zo lang heeft volgehouden, maar je maakt mij niet wijs dat je voor de wedstrijd al dacht dat Ajax een enorme kans zou maken om te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...