Jump to content

WWE 2K14


FranklinClinton

Recommended Posts

WWE 2k14

Ontwikkelaar: 2k sport

Uitgever:2k sport

Genre: Geweld (denk ik)

Platforms: Ps3, Xbox360

Aantal spelers: Ligt eraan wat voor match je hebt

Release: Al geweest

Demo: Nee

Website: Nee

Heey allemaal ik heb net 2k14 gekocht en mijn vraag is hebben meer mensen deze game zo ja zullen we dan een tag team vormen of tegen elkaar (verwacht niet zoveel van mij) ik hoor het graag

MVG,

FranklinClinton

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb btw even snel gegoogled en ik kom op deze genre uit: Professional wrestling, Fighting.

>>> Door thebig: Dat kwam ik ook uit. Er blijkt een heel verhaal aan verbonden te zijn ook, dus ik twijfel nu of het goed staat in Sport of toch weer naar Action & Adventure moet. Ik ken zelf niets van de game, dus kan ik enkel op zaken als de Wikipedia-pagina afgaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig spel vindt ik het zelf. Alhoewel, als WWE fan is dat ook best makkelijk.

@Franklin, Dat het grafisch niet zo top is, (Eigenlijk hetzelfde als WWE '13), is meeral te danken aan het feit dat het uitkwam in het jaar dat THQ failliet ging. 2k Games nam het spel over in de laatste fases van productie, en kon toen niet veel meer helpen om het o.a. grafisch te verbeteren.

Maar als je nu al kijkt naar gameplay en screenshots van WWE 2k15, dan zal je zien dat ze enorme stappen hebben gemaakt.

En speel je het op de xbox of ps3, Aangezien dat wel handig is om te weten als je met mensen wilt spelen.

Om je vraag ook te beantwoorden. De unlockt andere worstelaars in de Road to wrestlemania mode. Door in elk gevecht alle bonus doelen (historical objectives) te voltooien open je nieuwe worstelaars. Ja kan door in Options>unlocks te kijken zien wie je wanneer opent en wat je ervoor moet doen.

Hoewel je ook een DLC kan kopen die dit allemaal voor je doet. Maar persoonlijk ben ik hier niet zo van. Het is immers leuker als je het zelf vrijspeelt.

@thebig, Professioneel worstelen wordt gezien en behandeld als een sport, net als MMA en Boksen. Het spel speelt zelf ook meer als een sport game dan als een actie/adventure. Naar mijn mening staat WWE 2k14 goed op zijn plek hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...