Jump to content
Joriz

San Andreas Flight School update beschikbaar voor GTA Online!


gallery_1_5_17685.jpg

De gisteren aangekondigde San Andreas Flight School update is vanaf nu beschikbaar voor GTA Online. Maak kennis met de wereld van vliegen en snelheid. Om extra skills te krijgen bij het vliegen kan je nu aan de slag bij de San Andreas Flight School met tien nieuwe vlieglessen!

Drie luchtvoertuigen zijn toegevoegd. Namelijk de Buckingham Swift helikopter (GTA$ 1.500.000 of GTA$ 1.600.000 voor de luxe versie), Het Buckingham Miljet (GTA$ 1.700.000) passagiersvliegtuig waar je met 16 man inpast en de Western Besra straaljager (GTA$ 1.150.000).

De Western Besra vliegt echt fantastisch en bij de Swift helikopter kan je echt de wielen naar binnen doen!

In de Miljet kan je met je complete crew vliegen!

Daarnaast kan GTA Online niet zonder nieuwe auto. De nieuwe Invetero Coquette Classic (GTA$ 665,000) en de Invetero Coquette Classic Topless variant zonder dak (GTA$ 695,000) zijn nu beschikbaar in het spel.

Al kennen we de moderne variant natuurlijk uit Grand Theft Auto IV, doet dit voertuig natuurlijk terug denken aan de klassieke voertuigen uit GTA Vice City.

Deze wagen is echt een klassieker!

Chute Bags (circa GTA$ $15.000) zijn nu verkrijgbaar met daarop vlaggen van vele landen. Raar genoeg wel met de vlag van België, maar niet de vlag van Nederland. Het is mogelijk zowel een primaire parachute als een reserveparachute te kopen in diverse nieuwe kleuren en patronen.

gallery_1_5_19191.jpg

Bij de kledingwinkels kan je dit echte straaljager pilotenpak kopen!

Naast ervaring krijg je bij de San Andreas Flight School ook veel RP en GTA$

Daarnaast brengt deze GTA Online update met versie nummer 1.16 vele andere verbeteringen. Het volgende is vanaf nu veranderd in GTA Online:

Grootste veranderingen:

  • Geldbeloningen halveren niet langer als je een Contact Mission opnieuw speelt. Je krijgt nu steeds de volledige beloning.
  • Spelers ontvangen nu nog meer geld als je een Contact Mission met meerdere mensen speelt:
    • Twee Spelers- +10% Cash
    • Drie Spelers - +20% Cash
    • Vier spelers - +30% Cash

    [*]Cash en RP voor Contact Missions zijn gebalanceerd zodat er een eerlijke beloning is afhankelijk van de moeilijkheid van de missie en hoe lang je er over doet.

    [*]De San Andreas Flight School is nu open in GTA Online en kan worden benaderd via de Job corona bij het vliegveld (Los santos International Airport) vanaf level 6 en hoger. Op de kaart is het herkenbaar aan een vliegtuit icoontje. Tien vlieglessen zijn toegevoegd om je vliegskills te verbeteren.

    [*]25 nieuwe ‘vlaggen van de wereld’ parachute bags beschikbaar via Ammu-Nation in GTA Online.

    [*]Zes nieuwe parachute patronen beschikbaar via Ammu-Nation:

    • Air Force Chute
    • Desert Chute
    • Shadow Chute
    • High Altitude Chute
    • Airborne Chute
    • Sunrise Chute

    [*]Een nieuw Flight Suit outfit is beschikbaar voor heren en dames via de kledingwinkels in het Outfits menu.

    [*]Een nieuwe Flight Cap (pet) is toegevoegd voor heren en dames via het hats-menu in de kledingwinkels.

    [*]Spelers die verhuizen naar een kleinere garage hebben nu de optie om hun voertuigen uit hun vorige garage via de Mechanic te laten bezorgen.

    [*]Spelers in een tank staan nu met tanksymbool op de Minimap.

    [*]Grote veranderingen zijn gemaakt aan de On Call functionaliteit zodat je nog sneller een job kunt spelen.

Nieuwe VS Modes Jobs:

  • G-Rating Hot I (Raton Canyon)
  • G-Rating Hot II (Vespucci)
  • G-Rating Cold I (Raton Canyon)
  • G-Rating Cold II (Vespucci)
  • Acquire Targets I
  • Acquire Targets II
  • Air Force Zero I
  • Air Force Zero II

Nieuwe Parachutes sprongen Jobs:

  • Under The Radar
  • Cleared for Landing
  • Taking the Plunge
  • Holding Pattern

Nieuwe Races Jobs:

  • Need For Seed
  • Under The Wing
  • Crosswind
  • Drag Strip
  • Base Level
  • Flying Low
  • Swift Arrival
  • The Humane Race

Nieuwe Captures Jobs:

  • Contend: Crowded Airspace
  • GTA: Airheads

De volgende jobs zijn weer beschikbaar:

  • Stocks and Scares
  • Chemical Extraction
  • Rich Men in Richman
  • Hack and Dash

Daarnaast zijn nog de volgende kleine verbeteringen nieuw in GTA Online:

New Features / Updates

  • The color of the player’s Parachute Bag can now be chosen through a new option in the Interaction menu. They can also toggle the visibility of the parachute bag if they have a parachute equipped.
  • A player’s Mental State now also decreases over time whilst using the Spectate feature.
  • ‘NEW’ now appears on invites, alongside the Job type, for all Rockstar Created or Verified Jobs that have not yet been played by the recipient. This only appears on feed invite notifications, not on the phone.
  • Short- term RP and Cash bonuses will now show in Job coronas as well as on the Next Job Voting Screen.
  • News screens shown during transitions will now alert players if some Jobs have RP or Cash bonuses for playing them.
  • Both the Driver and Passenger are now able to see direction arrows in Rally Races.
  • If players choose to use a custom vehicle in a Race, that vehicle will now be saved and used as the default on the vehicle selection screen of the next Race.
  • Players are now able to talk to one another in spectator mode once they have finished a Race.
  • Players are now able to change the spectator camera mode and angle when they begin to spectate after completing a Job.
  • A small change has been made to time formatting on Leaderboards so that they now read as “00:00.000”.
  • The cap for the amount of Cash stolen by Muggers has been adjusted to allow for differences in level.
  • Players can now set the duration for One on One Deathmatches in the Interaction Menu.
  • A new on/off option has been added to the Interaction Menu to allow players to choose whether to wear a Helmet when using Motorbikes.
  • Co-op teams now appear grouped on Mission Leaderboards.
  • When using a Plane, you can now toggle the minimap by using D-pad down.

De nieuwe voertuigen zijn vanaf nu ook te vinden in het singleplayer gedeelte van GTA5. Er volgt waarschijnlijk ook snel een nieuw GTA Online event weekend waarmee je extra veel RP en geld kan verdienen en allerlei andere extra's kan scoren!

Bron veranderingen: Rockstar Games support

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Alle payouts zijn verlaagd :(

Ik snap dat je mensen wild motiveren om samen met anderen missions te gaan spelen, maar daarom payouts om laag te drukken zodat je dan mischien met anderen gaat samen werken of cashcards gaat kopen werkt niet echt motiverend. .

Ze zeggen dat je meer payouts krijgt, maar niet als je solo een mission speelt, helaas ga je dan er op achteruit.

Voor de rest vind ik de update best wel leuk en zal me er zekers mee vermaken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alle payouts zijn verlaagd :(

Ik snap dat je mensen wild motiveren om samen met anderen missions te gaan spelen, maar daarom payouts om laag te drukken zodat je dan mischien met anderen gaat samen werken of cashcards gaat kopen werkt niet echt motiverend. .

Ze zeggen dat je meer payouts krijgt, maar niet als je solo een mission speelt, helaas ga je dan er op achteruit.

Voor de rest vind ik de update best wel leuk en zal me er zekers mee vermaken.

Je krijgt ook minder als je met maximale aantal speelt, beetje jammer. Dit demotiveert mij om GTA te spelen. Ik ga niet mijn zuurverdiende loon uitgeven aan Shark Cards... Maar goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alle payouts zijn verlaagd :(

Ik snap dat je mensen wild motiveren om samen met anderen missions te gaan spelen, maar daarom payouts om laag te drukken zodat je dan mischien met anderen gaat samen werken of cashcards gaat kopen werkt niet echt motiverend. .

Ze zeggen dat je meer payouts krijgt, maar niet als je solo een mission speelt, helaas ga je dan er op achteruit.

Voor de rest vind ik de update best wel leuk en zal me er zekers mee vermaken.

Je krijgt ook minder als je met maximale aantal speelt, beetje jammer. Dit demotiveert mij om GTA te spelen. Ik ga niet mijn zuurverdiende loon uitgeven aan Shark Cards... Maar goed.

Tsja het is uiteraard ook aan je zelf of je een shark card wil kopen of niet.

Zover ik weet is dit ja geen tijdelijke update, dus je kunt de voertuigen die je wild kopen er alle tijd over doen om bij me kaar te sparen.

Persoonlijk zal ik ook niet een shark card kopen maar dat is meer om dat ik me dan nog meer aan voertuigen ga hechten die ik via die shark card heb gekocht om dat ik er dan echt geld heb in gestopt.

Niet dat ik er geen geld aan wil uit geven of zo, maar omdat ik geen bakken met geld verdien, geef ik dan liever geld uit aan een nieuwe game of een goede 2e hands.

Als je er al van uit gaat dat een Great White Shark-cashcard (1.250.000) al 15 euro kost, reken dan maar ff uit wat je zou moeten betalen om de voertuigen, vliegtuigen, etc. van deze update via een shark card te kopen.

Dat is al bijna een recente nieuwe game.

Het is gewoon jammer dat ze weer de missies hebben gebalanceerd.

Bewerkt: door LethalMaximus73

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Raar genoeg wel met de vlag van België, maar niet de vlag van Nederland.

Ik gok dat dit de vlag van Duitsland voor moet stellen. Ook al is dit nu exact de Belgische vlag. De Braziliaanse vlag is bijvoorbeeld ook een kwartslag gedraaid.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Raar genoeg wel met de vlag van België, maar niet de vlag van Nederland.

Ik gok dat dit de vlag van Duitsland voor moet stellen. Ook al is dit nu exact de Belgische vlag. De Braziliaanse vlag is bijvoorbeeld ook een kwartslag gedraaid.

Nee :) in het spel stat bij de ammu belgium ;)

Ik heb de heli , straaljager, auto al gekocht nu nog de Miljet :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...