Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez.

Ik heb anders nergens(behalve op Extra Time) gelezen dat ze het op z'n Coppens deden(of die Blanchflower), maar altijd "op z'n Cruyffs".

Als je iets verder gekeken had dan dat je neus lang is, had je gezien dat er tien doelpunten opgesomd waar Coppers bijstond en daar stond zo ongeveer dit: 'Niet Cruyff en Olsen waren de eersten, het werd al eens eerder gedaan door...' En wie boeit dat? De meeste Nederlanders zullen het toch echt wel van de laatste kennen, wat boeit dat nou? Zo bijzonder is het ook weer niet, zelf ik die penalty kunnen bedenken. Dus ja. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

Op een een of andere manier toch onverwachts... RIP

Idd

En for some reason, die ik niet kan verklaren, heeft het me wel geraakt. Heb hem niet meegemaakt als speler, niet (bewust) meegemaakt als trainer en eigenlijk alleen meegemaakt als iemand die altijd overal tegenin ging en met iedereen van mening verschilde....

Link to comment
Delen op andere websites

Cruijff als voetballer heb ik ook niet bewust meegemaakt, en als trainer kan ik me hem eigenlijk alleen herinneren bij Barcelona. En dan vooral de Europacup I finales in '92, die ze wonnen door een mooie goal van Ronald Koeman, en die in '94, waar ze de favoriet waren maar met 4-0 op hun neus kregen van AC Milan.

Verder blijft het toch bizar dat een voetballer uiteindelijk de bekendste Nederlander is, wereldwijd. De afgelopen dagen stonden de kranten er vol mee; verhalen van andere BN'ers over hoe de naam Cruijff ijs deed breken en deuren deed openen. Het zegt niet alleen iets over hem als voetballer en trainer, maar ook over wat hij daarnaast heeft gedaan, met bijvoorbeeld zijn foundation. Ik ga er wel van uit dat die, ook nu hij er niet meer is, op dezelfde manier door zal gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Roberto Martinez is de nieuwe coach van België. Aangenaam verrast om eerlijk te zijn.

Heb op een heleboel voetbalsites reacties van Belgen gelezen die er niet echt blij mee zijn. Zijn eerste jaar bij Everton was erg goed, maar het was de afgelopen twee jaar een drama. Hij heeft het daarvoor met Wigan Athletic uitstekend gedaan (oa FA Cup winst), maar dat was uiteraard niet met topmateriaal, dus het kon alleen maar meevallen. Bovendien degradeerde Wigan dat seizoen ook. Bij de Rode Duivels wordt wel wat meer verwacht, lijkt me. Persoonlijk vind ik ook dat ieder land een bondscoach aan moet stellen die ook daadwerkelijk de nationaliteit van dat land heeft. Helaas is dat bij veel landen niet het geval. :-(
Link to comment
Delen op andere websites

Heb op een heleboel voetbalsites reacties van Belgen gelezen die er niet echt blij mee zijn. Zijn eerste jaar bij Everton was erg goed, maar het was de afgelopen twee jaar een drama. Hij heeft het daarvoor met Wigan Athletic uitstekend gedaan (oa FA Cup winst), maar dat was uiteraard niet met topmateriaal, dus het kon alleen maar meevallen. Bovendien degradeerde Wigan dat seizoen ook. Bij de Rode Duivels wordt wel wat meer verwacht, lijkt me. Persoonlijk vind ik ook dat ieder land een bondscoach aan moet stellen die ook daadwerkelijk de nationaliteit van dat land heeft. Helaas is dat bij veel landen niet het geval. sad2.gif

Vreemd, Wimots had helemaal niks van ervaring(werd bij z'n eerste aanstelling bij Sint-Truiden al heel snel aan de kant geschoven..) of prijzen en kreeg meer krediet dan deze man. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...