Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

Ben wel benieuwd hoe dit in de praktijk zal gaan; wordt het spel stil gelegd en gaat de videoscheidsrechter dan kijken, of blijft het spel door gaan en kijkt hij ondertussen iets terug? Stel dat er twijfel is over buitenspel. Als de scheidsrechter dan het spel stil legt om te laten kijken, is het voordeel van de aanvallende partij weg. Maar gaat het spel door en wordt er achteraf afgefloten, dan is iedereen over de zeik omdat ze onnodig door zijn gegaan. Zeker wanneer dat vaker voorvalt zal het tot ergernis leiden. Zelf denk ik dat men voor de tweede optie kiest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

Denk wel dat een goal achteraf wordt afgekeurd als het buitenspel was... Nu vraag ik me af wat er dan gebeurt als er voor buitenspel wordt gefloten terwijl dat niet zo is... Je kunt moeilijk iedereen weer terug zetten waar hij stond, de bal voor je uit rollen en verder voetballen :bonk:

Bewerkt: door AlbertPietens
Link to comment
Delen op andere websites

Spelhervatting wordt gewoon gedaan zoals de regels hanteren hé.

Buitenspel dus een indirecte vrije schop waar de speler strafbaar buitenspel stond.

Bij een onterechte strafschop dus een scheidsrechtersbal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

En het probleem is?

Rik Coppens, 1957.

Johan Cruyff, 1982.

Jij ben net zo grappig als die mensen van AD, Belgen die iets uitvinden op het voetbalveld? schater.gif

Blanchflower en McIlroy, 1 mei 1957.

Rik Coppens en Andre Piters, 5 juni 1957.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez.

Ik heb anders nergens(behalve op Extra Time) gelezen dat ze het op z'n Coppens deden(of die Blanchflower), maar altijd "op z'n Cruyffs".
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...