Jump to content

Opvallend voetbalnieuws


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • TekaLoca

    13

  • KoningJesper

    12

  • Guardian1980

    9

Kevin De Bruyne overrated noemen. :schater:

Met 16 doelpunten en 28 assists in 51 wedstrijden is het inderdaad maar een overrated kutspelertje dat er geen kut van kan.

PS: Gaf de Bruyne later niet dé assist voor de gelijkmaker? En schoot ie ook niet z'n penalty erin in de penaltyreeks erna? Oja..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Kevin De Bruyne overrated noemen. :schater:

Met 16 doelpunten en 28 assists in 51 wedstrijden is het inderdaad maar een overrated kutspelertje dat er geen kut van kan.

PS: Gaf de Bruyne later niet dé assist voor de gelijkmaker? En schoot ie ook niet z'n penalty erin in de penaltyreeks erna? Oja..

Geweldig hoe snel jij gaat kutten man. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kevin De Bruyne overrated noemen. :schater:

Met 16 doelpunten en 28 assists in 51 wedstrijden is het inderdaad maar een overrated kutspelertje dat er geen kut van kan.

PS: Gaf de Bruyne later niet dé assist voor de gelijkmaker? En schoot ie ook niet z'n penalty erin in de penaltyreeks erna? Oja..

Geweldig hoe snel jij gaat kutten man. :7

Gelijk heeft 'ie. :)

And the feud continues... Kleine keuters

[media]

[/media]

Prachtig toch :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nog geen gezeik over die kopstoot?

Wat een onzin zeg. Iedereen heeft het maar over hoe Messi ermee wegkomt, maar ze moesten gewoon alletwee met rood van het veld. Dat ze er alletwee goed vanaf zijn gekomen met geel, dat zegt zowat niemand. Ik heb het slechts 1x gelezen en dat was op een kwaliteitsvolle sportsite als Sporza.

Bekijk de beelden maar, Mbiwa maakt kopstootbeweging(= meteen rood), Messi ook + pakt Mbiwa bij z'n keel(= meteen rood). Maar omdat Mbiwa een onbekend kutspelertje is, komt alleen Messi er goed vanaf. Oh boy. :7 Ik ben fan van Barcelona en heb er geen problemen mee toe te geven dat het een idiote actie was en dat het rood was, maar wees dan gewoon zo eerlijk en bekijk die bewging van Mbiwa, dat is ook altijd rood. Dus neen, niet alleen Messi kwam er goed vanaf.

PS: Messi wordt waarschijnlijk niet gestraft omdat het om een vriendschappelijk duel ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat was de aanleiding?

Er zijn beelden van een gemene duw van Mbiwa eerder in de wedstrijd, maar volgens mij doet dat helemaal niets ter zake. Messi flipte pas door toen Mbiwa iets zei, en het is vooralsnog gissen wat ie precies zei. Waarschijnlijk komen we het nooit te weten. :puh:

Mbiwa staat overigens bekend als rotzakje. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Messi is ongetwijfeld meteen rood. De beweging van Mbiwa (klootzakje of niet, ik ken hem verder niet) twijfel ik sterk over. Om dit al gelijk een kopstoot(beweging) te noemen... Volgens mij was dat van zijn kant niet de bedoeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan inderdaad over gediscussieerd worden, maar als Mbiwa Messi uitgescholden heeft(scheids zat er heel dicht op en heeft dit dus sowieso gehoord, en Messi flipte pas toen Mbiwa iets zei, dus je mag er wel van uitgaan dat ie iets gezegd heeft), dan is dat ook goed voor een rode kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker. Maar zoals jij ook al zei, zullen we dat waarschijnlijk nooit weten. Ik denk dat we wel van een paar vieze woorden uit mogen gaan, want als je ziet wat Messi normaal verdraagt aan overtredingen maar daarna toch koel blijft, dan moet er nu toch wel iets meer gebeurd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...