Jump to content

Flying Lotus nieuwe album You're Dead!


Joriz

Recommended Posts

Flying Lotus komt in oktober met zijn nieuwe album You're Dead. Voor ons GTA-fans is Flying Lotus natuurlijk bekend van het GTA5 radiostation FlyLo FM. Persoonlijk vind ik het echt een van de beste muziek in GTA Online aangezien het gewoon super chille muziek is om op rond te rijden door Los Santos.

Van zijn nieuwe album You're Dead! staat nu een voorproefje online in de vorm van een super psychedelische video. Zoals met elke muziek van tegenwoordig kan natuurlijk de stem van Snoop Dogg in een nummer niet ontbreken, dus hem hoor je ook even voorbij komen. Wat vind jij van dit rare voorproefje?

NSFW! / 18+ / Epilepsie waarschuwing!

Luister ook het Flying Lotus interview met Gilles Peterson en een kort voorproefje op de BBC Radio: http://www.bbc.co.uk/programmes/p025c202

Link to comment
Delen op andere websites

FlyLo is uiteraard mijn favoriete radiostation in Grand Theft Auto V, dus dit vind ik wel lekker om naar te luisteren, alleen sommige stukjes zijn wel erg druk vergeleken met een hoop nummers wat je op FlyLo zelf hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Flying Lotus zijn nieuwe album heb ik inmiddels geluisterd en ik moet zeggen dat het vooral aparte free jazz is en dat ik het niet zomaar zou luisteren.

Ben vooral benieuwd naar de nieuwe Flying Lotus muziek voor FlyLo FM in next-gen GTA5. Ik ga er vanuit dat dit meer experimentele dance en IDM is zoals nu al in GTA5 is te horen.

Flying Lotus zijn alter ego Captain Murphy is ook wel interessant trouwens. Die muziek is helemaal raar en experimenteel inclusief aparte beelden (NSFW!). Moet zeggen dat ik de muziek van alter ego Captain Murphy toch beter vind dan het nieuwe album van Flying Lotus.

LET OP: Video is NSFW / 18 + / Kunstzinnig / Raar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...