Jump to content
Joriz

Next-Gen versie GTA5 krijgt meer muziek!

gallery_1_5_41822.jpg

Modemeisje Cara Delevingne, voor ons vooral bekend als de stem van Non Stop Pop FM uit GTA5, heeft vannacht wel een heel mooi bericht op haar Instagram gezet. Namelijk dat ze bezig is met een update voor het radiostation Non Stop Pop FM voor de nieuwere versies van het spel die deze herfst uitkomen. Dit is wat ze exact schreef:

Back with @rockstargames to update my GTAV radio station Non Stop Pop FM for new versions coming this Fall!

Wat dit bericht precies betekent is een beetje gissen. Het kan dus zijn dat de PlayStation 4, Xbox One en PC versie van GTA5 die deze herfst uitkomt een eigen uitbreiding gaat bevatten, maar meer waarschijnlijk lijkt mij dat dit de beloofde singleplayer uitbreiding is voor GTA5 die dan meteen bij het spel zit inbegrepen en dan dus ook naar de PlayStation 3 en Xbox 360 zijn te downloaden. Dit lijkt mij ook de meest waarschijnlijk reden dat mensen met een 12 GB Playstation 3 meer ruimte nodig hebben.

gallery_1_5_56596.jpg

Lazlow (waar is je haar gebleven?) met Cara Delevingne (is daadwerkelijk heel gevaarlijk?)

Of meer radiozenders een uitbreiding krijgen is dus ook nog onduidelijk. Al lijkt mij dit wel het geval. Van welke GTA5 radiostations heb jij graag meer muziek in het spel?

Bron: Cara Delevingne Instagram

Recommended Posts

Het lijkt er steeds meer op dat GTA V op ps3 en xbox 360 een testversie is. De update zal wel alleen voor next-gen zijn. Nog een reden om een PS4 en Xbone aan te schaffen

Ik wil een heavy/death metal station. Nu rij ik altijd standaard met de radio UIT !!!

Maar dit zal ook uiteraard wel voor de ps3 beschikbaar zijn. ga ik wel vanuit zou dom zijn als dat niet zo was

Ik wil een heavy/death metal station. Nu rij ik altijd standaard met de radio UIT !!!

Ja beetje zoals in The Lost and Damned daar stond zeker goeie Metal op ik heb Radio geluid op 0 ingesteld wat een baggermuziek en dan ook nog heel weinig baggermuziek dus je hoort om de 10 minuten hetzelfde nummer.

Yess, eindelijk nieuwe nummers, het muziek van GTA 5 zuigt.

Zuigen vind ik zo'n raar woord :puh:. Maar ik vind de muziek van GTA V ook niet al te best, ik heb nog niet echt een liedje gehoord waarvan ik een Damn mooi nummer gevoel kreeg. Dat had ik in GTA San Andreas bijvoorbeeld wel :puh:

Fantastisch nieuws! Ik vond het aanbod al een beetje magertjes worden na duizend keer alles te hebben beluisterd. Mooi dat de radiostations dus een uitbreiding krijgen. Hopelijk is dit inderdaad ook voor de 'oudere' consoles. :puh: