Jump to content

[OV] Lingo! - Reactietopic


Nyltje

Recommended Posts

Ik merk dat meer mensen inderdaad het woord niet inleveren. De eerste dagen was dat er soms 1 of niet, maar nu zijn het er vaak al 4 á 5. Erg jammer, ook mensen met hogere scores vergeten het vaak en zakken naar beneden. Ik wil het natuurlijk voorkomen, maar om iedereen nou steeds een bericht te sturen of steeds een statusupdate te doen zit er voor mij ook niet meer in. :puh: In het begin deed ik dat wel, om de deelnemers een beetje in te laten komen, maar nu moet je er zelf maar op letten. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Top. Op naar de finale :eten: .

Hoe gaat de puntentelling? Krijg je per woord een bepaald aantal punten? Is de lengte van je woord belangrijk, of is het van belang dat je zoveel mogelijk maakt.?

Het gaat om het aantal woorden dat je met het gegeven woord kan maken. Je krijgt geen extra punten voor bepaalde woorden en de lengte maakt ook niks uit, het gaat om het aantal woorden dat je kunt verzinnen uit het gegeven woord.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...