Jump to content

Deadrising 3


Bassieboy35

Recommended Posts

De datum mag eigenlijk wel 22 november/onbekend zijn, aangezien er nog geen release van de XBONE vast is gesteld ;)

Als ik het goed heb is hij enkel nog niet beschikbaar in Nederland en België, in andere landen wel. Dus dit is correct.

Link to comment
Delen op andere websites

De datum mag eigenlijk wel 22 november/onbekend zijn, aangezien er nog geen release van de XBONE vast is gesteld ;)

Als ik het goed heb is hij enkel nog niet beschikbaar in Nederland en België, in andere landen wel. Dus dit is correct.

Ja dat ben ik vergeten. Ik weet wel dat hij overal behalve in NL en BE is uitgekomen ;)

Anyway, ik denk dat dit een hele gave game is. Ik ga deel 2 binnenkort ook kopen, dus ik denk dat ik een Xbox One speciaal voor deze game ga kopen :tu:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik ga voor de Xbox One Benelux Editie en hopelijk zit ie daarbij omdat de games nog niet bekend zijn die bij de Benelux editie zitten, ik heb Dead Rising 1&2 helemaal grijs gespeeld, echt een vermakelijke game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik ben hem nu aan het preloaden op steam ,

zijn er nog andere mensen die hem gaan halen?

>>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdonderwerp. Gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken alvorens een topic aan te maken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zwager heeft een Xbox 360 gekocht toen ie in America bij zijn vriendin aan het logeren was en heeft Dead Rising 3 er ook bij gehaald.

Toen hij laatst weer terug was gekomen heb ik de game een paar keer bij hem thuis gespeeld.

Het is wel een leuke game, dus als ik tegen die tijd een Xbox One kan kopen, ga ik waarschijnlijk die game ook wel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...