Jump to content

[Gezocht] Leuke race's,TDM's enzovoort!?


iRico

Recommended Posts

Hallo GTAF!

Een vriend van mij krijgt vandaag GTAV, hij keek er al lang naar uit en ik wil hem graag verassen met een afspeellijst van race's! Hij krijgt vandaag (3-9-14) GTA, Gister was het uitverkocht hij gaat hem kopen rond: 13:00, Ik kan op 1 of andere manier geen afspeellijst maken.. Willen jullie het voor me doen? Ik heb zelf al 2 race's die ik er graag in wil: OBSTACLE WHAT!? en Jumps,Jumps,Jumps

TDM's mogen ook! Ik hoop dat iemand wat voor me wil maken ;).

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan precies? Waarschijnlijk krijg je geen reactie doordat niet iedereen je bericht begrijpt.

Als je leuke jobs wilt starten kan je gewoon naar het Jobs menu gedeelte van GTA Online gaan en daar inderdaad wat Rockstar verified jobs uitzoeken met het woord jump er in.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan precies? Waarschijnlijk krijg je geen reactie doordat niet iedereen je bericht begrijpt.

Als je leuke jobs wilt starten kan je gewoon naar het Jobs menu gedeelte van GTA Online gaan en daar inderdaad wat Rockstar verified jobs uitzoeken met het woord jump er in.

Wat hij wilt/wou is/was dat wij een playlist voor hem zouden maken zodat hij die vervolgens aan zijn vriend kon schenken.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan precies? Waarschijnlijk krijg je geen reactie doordat niet iedereen je bericht begrijpt. Als je leuke jobs wilt starten kan je gewoon naar het Jobs menu gedeelte van GTA Online gaan en daar inderdaad wat Rockstar verified jobs uitzoeken met het woord jump er in.
Wat hij wilt/wou is/was dat wij een playlist voor hem zouden maken zodat hij die vervolgens aan zijn vriend kon schenken.

Precies ja, ik heb het topic daarom nu ook even geupdate voor de duidelijkheid :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...