Jump to content

cyrus_beukbaard

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 324
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cyrus_beukbaard

    141

  • coolguynl

    34

  • Nitivity

    29

  • Tommie59

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo beste gamers.

Ik en mijn broertje zijn sinds kort een youtube kanaal begonnen waarop wij leuke GTA V videos online plaatsen.

We zijn erg benieuwd wat jullie van onze videos vinden. Heel veel kijk plezier !

Groetjes sinodaurus 

 

 

 

Hallo allemaal!

ik ben een beginnende youtuber en ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn videos vinden.

Zie hier mijn nieuwste video:

 

 

 

Bedankt voor het kijken, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Groetjes Sinodaurus

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Wat ik me afvraag, hoeveel uur ben je nou bezig om tot zo'n filmpje te komen? En zaken als die watervlakte onder de "normale" speelwereld, ontdekken jullie die zelf of heb je die weer van anderen, bijvoorbeeld via YouTube?

 

Leuk om te zien weer, jullie doen dingen die ik zeker ook eens kan introduceren tijdens online avondjes :tu: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@Guardian1980 Fijn om te horen dat ik aanzet tot leuke gamesessies. :) Thanks. De meeste glitches kom ik achter via internet, maar er zitten er ook een aantal tussen die we zelf ontdekt hebben. Hoe lang ben ik bezig met een video? Het is een heel proces. Na het gamen het bestand exporteren uit m'n capture programma, dan converteren en dan knippen en plakken. Ik denk dat de gemiddelde video me twee avondjes kost om in elkaar te zetten en als ik iets speciaals maak zoals de A-team trailer die ik een jaartje geleden heb gemaakt duurt dat een heel stuk langer. Maar het is erg leuk om te doen vind ik.

@TFFT_HOOLIGAN Ziet er goed uit, ouwe. Knap werk...

 

Deze video is m'n 100e youtube video en daarom ben ik teruggegaan naar m'n allereerste video en heb ik hetzelfde concept gebruikt. PvP open lobby compleet met foute gangster rap. Enjoy:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...