Jump to content

[Android] app starten probleem


Votair

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb laatst een game gedownload uit de App store van Android, maar als ik de app wil openen.. krijg ik zwart scherm te zien en even later springt het scherm naar het hoofdmenu van mijn telefoon. Ik heb al op internet gekeken en op een ander forum stond: ''Het toestel opnieuw uit- en weer inschakelen lost een dergelijke storing vaak op. Anders is het mogelijk dat het Google account op een of andere manier is uitgelogd. De Gmail applicatie opstarten en daarmee opnieuw inloggen zou dit op moeten lossen.''

Dit heb ik dus allemaal gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Heeft iemand enig idee, hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor alle reacties en hulp!

Met vriendelijke groet,

Votair

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je verbinding met het internet? Heb je wel de goede game en geen uitbreidingspakket of iets dergelijks?

Opnieuw installeren wil vaak ook wel eens helpen, dat kun je dan ook nog proberen ;)

Mijn verbinding is prima, en het is de goede game. Ik zal hem even opnieuw proberen te installeren.

EDIT: Ik heb de app inmiddels opnieuw geinstalleert zonder resultaat. :( Het gaat btw om de app: WWE Supercard.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Vaak als je mobiel het niet trekt dan springt hij terug naar het startscherm. Je telefoon kan dus niet krachtig genoeg zijn. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wanneer je telefoon het niet aan kan, is het ook niet beschikbaar voor je mobiel.

Wat wel kan zijn, is dat je mobiel traag is geworden door het gebruik en dat wellicht je geheugen wat beperkter is geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak als je mobiel het niet trekt dan springt hij terug naar het startscherm. Je telefoon kan dus niet krachtig genoeg zijn. Maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wanneer je telefoon het niet aan kan, is het ook niet beschikbaar voor je mobiel.

Wat wel kan zijn, is dat je mobiel traag is geworden door het gebruik en dat wellicht je geheugen wat beperkter is geworden.

Er zijn zat apps (voor mijn mobiel tenminste..) die wel in de playstore staan, als ik die installeer krijg ik precies het zelfde probleem. En volgens mij word de Store op Android versie gesorteerd, weet ik alleen niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak wanneer je telefoon niet goed genoeg is voor een app, staat er op de desktop versie van de play store: Niet compatibel met jouw telefoon.

Die melding krijg ik niet te zien en als het geheugen vol zat, zou ik de app niet eens kunnen installeren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal is testen als het op mijn mobiel werkt (Samsung Galaxy S3).

Zo niet, dan ligt het aan de app.

Edit: De game werkte gewoon op mijn mobiel. Maar ik las bij de recensies dat meerdere mensen hier last van hebben.

Het probleem ligt dus niet alleen bij jou.

Heb je je mobiel toevallig op spaarstand? Dit kan er misschien voor zorgen dat hij de game niet trekt. :)

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je mobiel kan de game niet trekken. Het ligt niet aan je geheugen. Welke telefoon heb je?

Samsung Galaxy Trend Lite. Een klasgenoot zei dat het misschien aan de grootte van mijn scherm ligt.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...