TheAwesomeMiz Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 Ik zag dat hij gebanned is 0 Quote
Votair Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 Hoe weet jij dat? Ben jij een hacker? 0 Quote
Niked Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 Chat Hij heeft het allemaal uitgelegd 0 Quote
Votair Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 Chat Hij heeft het allemaal uitgelegd Wat heeft ie gezegd dan? 0 Quote
Niked Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 (edited) Ssst niet verdervertellen ik heb al meerdere accounts op het forum zei hij Edited September 7, 2014 by skullz-000 0 Quote
Votair Posted September 7, 2014 Report Posted September 7, 2014 Ssst niet verdervertellen ik heb al meerdere accounts op het forum zei hij Wat een stiekemerd. 0 Quote
Danger_dog_guy_7 Posted September 8, 2014 Author Report Posted September 8, 2014 Een goedemorgen beste crew leden! 0 Quote
Danger_dog_guy_7 Posted September 8, 2014 Author Report Posted September 8, 2014 Hebben we al zin in vrijdag? 0 Quote
Kaitjee98 Posted September 8, 2014 Report Posted September 8, 2014 (edited) Ja, ik zat me al weken te verheugen op de desbetreffende meeting die aanstaande vrijdag gegeven wordt. Op school kon ik mijn gedachten niet bij de les houden, omdat mijn hoofd bol stond van de gedachtes; Welke auto moet ik meenemen? Moet ik sportschoenen dragen of toch maar formele schoenen? Terwijl ik het avondmaal probeerde te nuttigen doken plotseling de gedachtes van de meeting weer op, de avonturen die we gaan beleven, de mensen die we omleggen en bovendien de groene flappen die we gaan verdienen. Welk wapen ik mee moet nemen, een AK of toch maar een bescheiden pistooltje? Totdat ik er achter kwam dat ik aanstaande vrijdag niet kan. Edited September 8, 2014 by KaiSkillzz 0 Quote
Votair Posted September 8, 2014 Report Posted September 8, 2014 Ja, ik zat me al weken te verheugen op de desbetreffende meeting die aanstaande vrijdag gegeven wordt. Op school kon ik mijn gedachten niet bij de les houden, omdat mijn hoofd bol stond van de gedachtes; Welke auto moet ik meenemen? Moet ik sportschoenen dragen of toch maar formele schoenen? Terwijl ik het avondmaal probeerde te nuttigen doken plotseling de gedachtes van de meeting weer op, de avonturen die we gaan beleven, de mensen die we omleggen en bovendien de groene flappen die we gaan verdienen. Welk wapen ik mee moet nemen, een AK of toch maar een bescheiden pistooltje? Totdat ik er achter kwam dat ik aanstaande vrijdag niet kan. Mooi verhaal, man. 0 Quote
Recommended Posts