coolguynl Posted September 11, 2014 Report Posted September 11, 2014 Beste mede leden. ik zoek nog een actieve crew om missies mee te gaan doen. weten jullie een goede actieve crew die het niet uitmaakt dat ik rang 18 ben en toch gewoon mee mag doen met hun? Quote
Dexist Posted September 11, 2014 Report Posted September 11, 2014 Voor crews kan je een kijkje nemen op dit forum. Daar zit vast wel een crew bij naar je wens Tevens is er een officiële forum crew van het GTAforum zelf! Klik! Al moet je voor deze crew wel minimaal 50 posts hebben. Als je die crew wilt joinen moet je nog wat langer "inburgeren" hier op het forum Succes! Quote
.PhoeniX. Posted September 11, 2014 Report Posted September 11, 2014 Er zijn heel veel soorten crews op rockstar games social club waarmee je kan gamen, bijv gtagames, gtaseriesvideos, noem maar op. Quote
Danger_dog_guy_7 Posted September 11, 2014 Report Posted September 11, 2014 Misschien trekt mijn crew je interesse: http://www.gtaforum.nl/topic/131382-the-criminal-legends/ Quote
Recommended Posts