Jump to content
Joriz

GTA5 komt op 18 november naar next-gen (PC pas in januari)!


gallery_1_5_225513.jpg

Eindelijk weten we meer. De release datum voor de next-gen versie van Grand Theft Auto V is bekend! op 18 november 2014 komt GTA5 naar de PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas pas op 27 januari 2015. De next-gen en PC versie heeft natuurlijk een grote hoeveelheid aan technische en grafische verbeteringen om Los Santos en Blaine County nog meer tot leven te laten komen. De verbeteringen betreffende onder andere:

- Nieuwe wapens, voertuigen en activiteiten

- Meer wilde dieren

- Meer verkeer op de straten

- Compleet nieuw systeem voor gras, bomen en groen

- Verbeterde schademodellen, weereffecten en veel meer.

De PlayStation 4, Xbox One en PC versie zal ook zoals de afgelopen weken al duidelijk werd meer dan 100 nieuwe muzieknummers bevatten, tevens nieuwe DJ mixes en nieuw commentaar van de DJ's voor de 17 in-game radiostations.

Alle spelers die van te voren het spel bestellen (pre-order) ontvangen tevens $1,000,000 in-game geld verdeelt over GTA5 en Grand Theft Auto Online. (GTA$500K voor Story Mode en GTA$500K voor GTA Online).

Een hoop exclusieve voertuigen staan ook te wachten voor fans die terugkeren vanaf de PlayStation 3 en Xbox 360 versie inclusief zeldzame versies van voertuigen zoals de Dukes, Dodo zeevliegtuig en een snellere en meer manoeuvreerbare versie van de Blimp.

Tevens zijn er nieuwe activiteiten zoals het fotograferen van wilde dieren en het doen van nieuwe shooting range challenges bij de schietbaan. Als je dus al de huidige versie hebt gespeeld krijg je ter beloning een hoop extra bij de next-gen versie.

Betreffende GTA Online is het met de Playstation 4 en Xbox One versie mogelijk om met maar liefst 30 spelers te spelen. Daarnaast zal alle content van alle eerdere GTA Online updates natuurlijk bij het spel zitten en is het tevens mogelijk je karakter van de PlayStation 3 of Xbox 360 versie mee te importeren.

Voor meer details over de exclusieve content zie: Rockstargames.com/V/bonuscontent.

Een nieuwe trailer is ook onderweg! Deze staat nu online!

De onderstaande fancy screenshots zijn gemaakt met de PlayStation 4 versie (klik voor grote versie):

med_gallery_1_164_327635.jpg



med_gallery_1_164_268056.jpg



med_gallery_1_164_353952.jpg

Bron: Rockstar Games Newswire

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Goed nieuws voor de next-gen current-gen bezitters! En heerlijke screenshots ook, lekker hoor! :D

Tja, alleen die PC-versie... Het is dat ik GTA V dit najaar sowieso niet had kunnen spelen, maar ik ging er vanuit dat ik direct in januari toch wel eindelijk aan de slag kon gaan met dit spel. Een release in 2015, het kan niet op... Het zal mij ook absoluut niets verbazen als het spel straks massaal illegaal gedownload gaat worden. Op deze manier vraag je er bijna om.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waardeloos! Dat ze het op deze manier gelijk op ps3 uitbrengen i.p.v ons poep te geven en die next-gen gamers het beste van het beste! :@

Tjah, de PS4/ONE kunnen nou eenmaal meer aan, waarom zou je niet veel meer details/extra's in het spel stoppen ;P

Misschien een random vraag, maar komen de Heists misschien ook ineens met de next-gen release?

Grote kans dat ze dat wel doen ja, en dan tegelijk ook op de ps3/xbox360. Of ze wachten nog totdat de PC-versie uit is :puh:

Over het uitstel van de PC-versie zegt R* het volgende

mCTqhzl.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Krijg ik nou als xbox 360 gamer nou ook de Dukes of niet? Snap het niet zo erg. Snap die zin '' Een hoop exclusieve voertuigen staan ook te wachten voor fans die terugkeren vanaf de PlayStation 3 en Xbox 360 versie inclusief zeldzame versies van voertuigen zoals de Dukes, Dodo zeevliegtuig en een snellere en meer manoeuvreerbare versie van de Blimp.'' niet echt. :puh:

Kijk, ik ben een muscle car fan en ook fan van de Dukes in gta IV dus het zal voor mij echt klote zijn als ik die Dukes niet krijg en One, PS4 en PC wel. Dat zou ik echt een genaaide streek vinden van Rockstar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt erop dat de Xbox 360/PS3-gamers kunnen fluiten naar hun Dukes en Dodo Seaplane, helaas. Toch mooi dat de Dodo Seaplane er nu wél inzit, was namelijk al te zien in een eerdere PS3 trailer, in dat shot met de windmolens. PS4 met GTA V gaat er in de toekomst zeker komen!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is wel genaaid dan. Dus wij krijgen geen nieuwe wapens en voertuigen alleen maar omdat de PC mensen hebben moeten wachten en om mensen die al een goede concole hebben te lokken naar de PS4 en One.

Terwijl wij Playstation 3 en 360 gamers dagelijks trouw gta Online hebben gespeeld en veel geld hebben uitgegeven aan dat spel.

Echt genaaid als wij dan geen nieuwe wapens en voertuigen krijgen. Zei krijgen ook onze update DLC's in hun standaard gta.

Hopelijk bedenkt Rockstar zich hiermee. :( :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kijk, ik ben een muscle car fan en ook fan van de Dukes in gta IV dus het zal voor mij echt klote zijn als ik die Dukes niet krijg en One, PS4 en PC wel. Dat zou ik echt een genaaide streek vinden van Rockstar.

Mocht dit ook echt gebeuren, vrees ik meer voor de support van GTA 5 voor de PS3/Xbox 360, ik hoop dat we gewoon nog updates krijgen en extra wagens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...