Jump to content

Destiny


Froodooo

Recommended Posts

Destiny

2iv01s5.jpg

Ontwikkelaar: Bungie

Uitgever: Activision

Genre: First-person shooter

Platforms: PS4, PS3, X360, XOne, PC

Aantal spelers: 1-3 (co-op) en multiplayer

Release: 9 september 2014

Demo: geen

Website: www.destinythegame.com

Destiny is een first-person shooter met MMO-elementen. Het spel speelt zich 700 jaar in de toekomst af, in de laatste stad op aarde, met daarboven een gigantisch schip. Spelers kruipen in de huid van een Guardian, die de strijd aangaat tegen het kwaad in het universum. Spelers moeten altijd verbonden zijn met het internet om Destiny te kunnen spelen.

In Destiny ligt de Gouden Age van de mensheid, waarin ze de ruimte hebben verkend en technologische vooruitgang hebben geboekt, achter hen. Een gebeurtenis die bekend staat als de Collapse heeft er voor gezorgd dat verschillende menselijke koloniën verspreid over het universum zijn verdwenen. De mensheid staat op het punt om uit te sterven, met de enige overlevenden wonend in een laatste stad op aarde. Ondertussen heeft een vijandig buitenaards ras de verschillende koloniën overgenomen. Zij staan op het punt de laatste stad van de mensheid aan te vallen.

Spelers kruipen in de huid van een Guardian, die als taak heeft de stad te beschermen. Spelers kunnen hun Guardian helemaal zelf maken en upgraden. Elk aspect is aanpasbaar: van de beschermende kleding tot de wapens. De Guardians bestaan uit drie verschillende rassen: Mensen, Awoken en Exo. Daarnaast kan er voor drie verschillende klassen gekozen worden: Jagers, Tovenaars en Titans.

Destiny wordt ontwikkeld door Bungie, de studio achter de befaamde Halo-reeks. De game bevat professioneel ingesproken stemmen, onder andere van Peter Dinklage, die in de HBO-serie Game of Thrones de rol van Tyrion Lannister vertolkt.

Bron: www.gamer.nl

Launch trailer

Live action trailer

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gevoelens over dit spel zijn echt tegenstrijdig. Langs de ene kant ziet het er zo ongelofelijk, fantastisch en adembenemend uit. De mogelijkheden, de RPG-achtigheid, MMO, en zo enorm veel dingen tegelijkertijd. Maar langs de andere kant; shooters zijn m'n ding niet en ik vind er niks aan om heel de tijd te schieten...

Link to comment
Delen op andere websites

Niks voor mij

>>> Door Visser23: Aan zo'n bericht hebben we niks. Leg dan ook uit waarom deze game niks voor jou is.<<<

Ik hou he-le-maal niet van dit soort games. Net als Cod AW begint het allemaal op Halo te lijken, dat buitenaardse. Nee niks voor mij. Geef mij maar een shooter wat nog realistisch zonder al die technologie.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al enige tijd te kijken voor Destiny op de PS4, nu kijk ik op marktplaats en die een hoop aanbiedingen staan van mensen die het 1 of 2x gespeeld hebben. Nu is mijn vraag kan ik dat spel dan nog wel spelen? Of zit dat spel dan vast aan hun account ofzo?

>>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdonderwerp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet zijn spellen op een schijfje altijd speelbaar, zou lullig zijn voor mensen die geen internet hebben op hun console als ze eerst moeten activeren of een key moeten kopen.

In sommige gevallen moet je voor online wel een key kopen, meestal is dit iets van 10 of 15 euro, maar of Destiny dit heeft weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oke ik heb het spel al dik een maand, maar ik vind het spel minder als verwacht.

Ik maak een lijstje:

1.Het is alleen schieten, je knalt er paar af en 1 minuut later staan die monsters daar weer.

2.Je hebt eigenlijks geen doel, er zijn geen credits op het eind.

3.Je levelt veel te snel, en na level 20 krijg je gewoon prut wapens.

4.Je hebt niks aan die ruimteschepen, want je kan er toch niet mee vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niks voor mij

Dat dus. Ik koop wel Advanced Warfare van dat geld.

Net of die paupergame het wel waard is.

>>> Door Visser23: Opnieuw een nutteloze reactie. Mensen hebben er meer aan als je je mening onderbouwt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sindskort een Xbox one met destiny kunnen krijgen.

Ik vind het wel een mooi spel.

Persoonlijk vind ik science fiction shooters toch wel leuker dan realistische shooters, maar dat komt omdat ik in het algemeen meer fan ben van science fiction, fantasy, horror en dat soort games en films.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...