Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

Het is gameplay gewijs zeker niet het beste spel, maar ik vind het nog steeds erg leuk. Het lekker verkennen en stilletjes aan leegwerken van een omgeving vind ik erg leuk om doen. Ik ben nu wel benieuwd naar de stats eigenlijk, eens gaan kijken! :3

Net gekeken, Lvl 54 met maar 133 uur aan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik het goed heb is er ergens in het begin nog een missie waar je indirect (dus niet aangegeven) een onetime Gwent Challenge hebt, die heb ik dus gemist als het goed is. Maar mogelijk kijk ik er nog eens naar of ik er een weg rond vind, wie weet.

Is de Quest 'Collect 'Em All' bij jou gefailed?
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, oké, ik hoopte dat je zo op de hoogte werd gehouden, mocht je een kaart hebben gemist. Maar hij is zeker wel faalbaar, waarschijnlijk als je een andere Gwent Quest failed. Ik had namelijk deelgenomen aan dat toernooi in de Passiflora, maar na een paar keer proberen, ben ik weggegaand en failde beide Quests. Meteen een eerdere save geladen natuurlijk :cab:

Hoe echt nog maar heel weinig kaarten:

Nilfgaard

Emhyr - The Relentless

Emhyr - Invader of the North

Northern Realms

Foltest Steel-forged

Foltest Son of Medell

Monsters

Eredin – Bringer of Death

Eredin – The Treacherous

Arachas

Ghoul

Nekker x 2

Vampire Fleder

Werewolf

Scoia’tael

Francesca – Queen of Dol Blathanna

Francesca – Hope of the Aen

Elven Skirmisher

Vrihedd Brigade Veteran

Neutral

Scorch

Triss Merigold - Lambert's got this one

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, wat nice :D

Net naar de Passiflora teruggegaan met een complete Northern Realms deck na op Triss Merigold na. Iedereen verslagen bij de eerste poging en 4 nieuwe Leader cards binnengehaald, vervolgens met Sasha het goud teruggehaald en daarna nog met Sasha geneukt.

Triple win! biertje.gifbiertje.gifbiertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen verslagen bij de eerste poging en 4 nieuwe Leader cards binnengehaald, vervolgens met Sasha het goud teruggehaald en daarna nog met Sasha geneukt.

Triple win!

Proficiat, Sasha is er nu vandoor met enkele van je kaarten en je kunt de quest niet meer halen.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, wat nice icon_mrgreen.gif

Net naar de Passiflora teruggegaan met een complete Northern Realms deck na op Triss Merigold na. Iedereen verslagen bij de eerste poging en 4 nieuwe Leader cards binnengehaald, vervolgens met Sasha het goud teruggehaald en daarna nog met Sasha geneukt.

Triple win! biertje.gifbiertje.gifbiertje.gif

Wist niet dat ook kun gebeuren, toch interessant om te horen hoe iedereen door dat verhaal heengaat

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat, Sasha is er nu vandoor met enkele van je kaarten en je kunt de quest niet meer halen.

:7

Haha nee! Dat is een stom broodje aap wat een aantal mensen op het internet probeerden te verspreiden :t

Wist niet dat ook kun gebeuren, toch interessant om te horen hoe iedereen door dat verhaal heengaat

Dat is wel een van de mooie charmes van het spel als je het met anderen bespreekt, zoveel keuzes en gevolgen! :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat, Sasha is er nu vandoor met enkele van je kaarten en je kunt de quest niet meer halen.

emo.gif

Haha nee! Dat is een stom broodje aap wat een aantal mensen op het internet probeerden te verspreiden hoow.gif

En zo blijkt:

CtoJI1qXYAIGI01.jpg

Weet niet goed waarom, maar ben echt blij met het completen van Gwent :dans:

Ik nader nu wel echt het laatste gedeelte van de Main Quest, aangezien ik al de optie heb om naar Isles of the Mist gaan. Wacht er nog sowieso wel mee, wil wat dingen nog doen in Skellige, want de subplot heb ik daar maar half gedaan. Verder alle Contracts afmaken, proberen iedereen te verzamelen en dan gaan we richting de laatste Act :)

Uit nieuwsgierigheid, waar is er hier voor gekozen: Triss of Yen?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dan krijg ik toch zin om nog eens elke Merchant af te gaan voor die laatste kaart...

Ik heb Yen gekozen, voornamelijk omdat ik het gevoel had dat deze keuze al voor me was gemaakt. Zelf vond ik Triss de betere en aangenamere partner.

Daar moet ik je wel gelijk ingeven. Ik krijg ook de indruk dat het spel wil dat je voor Yen kiest en daarnaast is het canonsgewijs wel wat vanzelfsprekender. Maar ze maakte echt een slechte indruk op mij aan het begin van het spel. Ik had al meteen zoiets van die dame zou ik in het echt ook skippen :N Daar waar Triss een sexy redhead is (dikke pré), behoorlijk down-to-earth en gewoon veel aangenamer is :Y

Welke kart had je gemist? Een van het feestje bij de Vegelbuds? In dat geval houdt het wel echt op, maar verder kan je de rest volgens mij wel terugvinden, behalve de Zoltan kaart helemaal aan het begin als je het spelletje leert, geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige showdown bij Kaer Morhen! Zeer waarschijnlijk dat ik morgen helemaal klaar ben met The Witcher 3. Grappig, want ik wou 'm net voor Mafia 3 uithebben.

Heb alle Secondary Quests op 4-5 na gedaan, alle Contracts geklaard, alle Gwent kaarten, alle vraagtekentjes in niet-Skellige langsgeweest, alle trofeeën behalve de te missen trofeeën gehaald en nu nog maar een paar Main Quests smile3.gif

Het viel me overigens op dat ik slechts een stuk of 6 trofeeën moet, ik denk dat ik in NG+ ooit eens de Platinum completeer als ik ook de DLC aan ga pakken icon_mrgreen.gif

Heeft iemand daar (NG+) overigens ervaring mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar 6 meer te gaan? Ik denk dat ik er toch nog een kleine 15 moet doen. Ik heb dan ook wel niet daar echt op gericht en heb er dus ook wel enkele gemist bij sommige Quests (quest op manier X uitvoeren), maar het is wel verleidelijk als je er maar enkele moet doen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het verhaal en de sideplot met Radovid heb uitgespeeld, dan zijn het er in totaal nog maar 4: Full Crew, Death March trofee, Lv35 en de daaropvolgende platinum. Onlangs heb ik een paar van die X-aantal trophies gegrind, waaronder een zeer vervelende.

Best wel zonde dat ik niet meteen op Death March ben begonnen, ik had bij aanvang zoiets van het zal vast erg lastig zijn. Maar als je eenmaal snel door die learning curve heen bent, valt het echt reuze mee. Ben ongeveer rond lv15 geswitched naar DM. Maar goed, sowieso ben ik wel ooit eens een NG+ van plan waar ik echt alleen de Main Quest wil doen om toch even goed daarop te focussen. Nu raakte ik erg snel verdwaald tussen alle andere Quests en was ik soms een hele week geen stap verder in het verhaal. Wel spijt overigens dat ik Kiera heb gekilled, maarja, ik was ook niet van plan om tijdens Quests keuzes te moeten maken waardoor ik een trofee wel of niet haal. Nou ben ik een fervente hunter, maar ik probeer nooit mijn initiële speelmanier drastisch ernaar aan te passen smile3.gif

...

Edit: By the way, Nick, hoever ben jij? puh2.gif Ben wel benieuwd hoe jouw playthrough is gegaan, ik geloof dat we echt een of twee dagen na elkaar begonnen. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...