Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hint voor wanneer je de eerste keer in Toussaint kunt freeroamen: ga naar Lac Célavi (Noordwesten van Beauclair) om daar de sidequest te halen. Het is geen belangrijke of moeilijke quest, maar delen ervan kunnen mogelijk lastig om halen zijn als je het te laat doet. Om niet te vergeten dat de beloning voor die quest best episch is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

PS4 spelers: Wie (emo.gif: dit leest) en de de game nog niet heeft moet zichzelf echt een plezier doen en de GOTY-editie (TW3+HoS+B&W) nu aanschaffen via de PS-store voor een schappelijke 30€.

Ik zelf moet overigens ook echt eens beginnen aan die DLC-uitgaves bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

(Wel een super zielig einde) Maarja, zoals Geralt al zei. Not everything ends with a happy ending.

Je bepaalt het einde zelf, maar heb het zelf ook niet gedaan! Guillaume was toch net té opdringerig. :v

Oh? Hoe kan dat dan?

Als ik de tutorials moet geloven dan kun je haar overtuigen de vloek over te dragen op Guillaume (hetgene dat ze eigenlijk niet wou doen, zelfs de vogel wou ze niet), maar zelfs dat wetende vind ik het andere wellicht een betere optie.

Link to comment
Delen op andere websites

(Wel een super zielig einde) Maarja, zoals Geralt al zei. Not everything ends with a happy ending.

Je bepaalt het einde zelf, maar heb het zelf ook niet gedaan! Guillaume was toch net té opdringerig. :v

Oh? Hoe kan dat dan?

Als ik de tutorials moet geloven dan kun je haar overtuigen de vloek over te dragen op Guillaume (hetgene dat ze eigenlijk niet wou doen, zelfs de vogel wou ze niet), maar zelfs dat wetende vind ik het andere wellicht een betere optie.

Ohh, echt? Ik had niet het idee of ik ook maar iets in te brengen had in het verloop.. :o Heel misshcien als ik Guillame had verteld over de vloek. Misschien schreeuwde hij het dan van alle daken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(Wel een super zielig einde) Maarja, zoals Geralt al zei. Not everything ends with a happy ending.

Je bepaalt het einde zelf, maar heb het zelf ook niet gedaan! Guillaume was toch net té opdringerig. :v

Oh? Hoe kan dat dan?

Als ik de tutorials moet geloven dan kun je haar overtuigen de vloek over te dragen op Guillaume (hetgene dat ze eigenlijk niet wou doen, zelfs de vogel wou ze niet), maar zelfs dat wetende vind ik het andere wellicht een betere optie.

Ohh, echt? Ik had niet het idee of ik ook maar iets in te brengen had in het verloop.. :o Heel misshcien als ik Guillame had verteld over de vloek. Misschien schreeuwde hij het dan van alle daken. :puh:

Wel, die kans bestaat. Op het moment realiseer je het vaak niet, maar als je het dan in walkthroughs leest dan zie je dat veel verschillende varianten afhangen van één kleine tak die je opent door een kleine beslissing. De game is op dat vlak zeer leuk! ^^

Link to comment
Delen op andere websites

De uitbreidingen van The Witcher 3 zijn beiden voltooid! De uitbreidingen vond ik beter dan de normale game, maar beiden kan ik iedereen aanraden.

Heerlijk rondgelopen in "The Land of the Thousand Fables". Ik vond het daar fantastisch! Toch de Vampieren vond ik heel erg gestolen van ES 5: Skyrim die laatste uitbreiding daarvan, maar prachtig uitgewerkt!

Nog 19 achievements te gaan, waarvan ik er 8 in een nieuwe playthrough moet doen omdat ze missable waren, maar dat gaat vast goedkomen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...