Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

De uitbreidingen van The Witcher 3 zijn beiden voltooid! De uitbreidingen vond ik beter dan de normale game, maar beiden kan ik iedereen aanraden.

Heerlijk rondgelopen in "The Land of the Thousand Fables". Ik vond het daar fantastisch! Toch de Vampieren vond ik heel erg gestolen van ES 5: Skyrim die laatste uitbreiding daarvan, maar prachtig uitgewerkt!

Nog 19 achievements te gaan, waarvan ik er 8 in een nieuwe playthrough moet doen omdat ze missable waren, maar dat gaat vast goedkomen!

Vond ik ook een prachtige wereld, wel een leuke verademing in deze redelijk duistere game. De meeste sprookjes werden ook net wat anders gebracht dan in het echt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

De uitbreidingen van The Witcher 3 zijn beiden voltooid! De uitbreidingen vond ik beter dan de normale game, maar beiden kan ik iedereen aanraden.

Heerlijk rondgelopen in "The Land of the Thousand Fables". Ik vond het daar fantastisch! Toch de Vampieren vond ik heel erg gestolen van ES 5: Skyrim die laatste uitbreiding daarvan, maar prachtig uitgewerkt!

Nog 19 achievements te gaan, waarvan ik er 8 in een nieuwe playthrough moet doen omdat ze missable waren, maar dat gaat vast goedkomen!

Vond ik ook een prachtige wereld, wel een leuke verademing in deze redelijk duistere game. De meeste sprookjes werden ook net wat anders gebracht dan in het echt.

Ja, echt een Fable world gone wrong haha.

Inmiddels nog maar 13 achievements te gaan! De ene met de 50 headshots ga ik nooit van mn leven halen. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er eindelijk achtergekomen dat je bommen en alles dus weer terugkomt als je gaat mediteren. Normaal gebruik ik dus alleen mijn zwaard, dus met deze optie en het in het achterhoofd houden van de Enhanced Bombs etc, moet Death March! Toch niet zo moeilijk worden.

By the way zijn op Death March niveau de Gwent Duels ook lastiger?

Nog 10 Achievements! Alle zijn te halen in een nieuwe playthrough

- Card Collector: Alle kaarten uit de normale game

- Dressed to Kill: Witcher Bonus op alle uitrusting (Grandmaster Alles) (1e playthrough)

- Fast and Furious: Alle horseraces winnen

- Killed It: Winst van 187 punten of hoger (gebrek aan de juiste kaarten)

- Master Marksman: 50 Crossbow Headshots (Grinden >.<)

- Ran the Gauntlet: Hoger Niveau Main Story uitspelen

- Walked The Path: Deathmarch Niveau Main Story uitspelen

- David and Golyat: Crossbow Kill in oog van Golyat (Blood & Wine Uitbreiding)

- Grapes of Wrath: Vinewar oplossen en dan naam op de wijn krijgen (Blood & Wine Uitbreiding)

- Woodland Spirit: Contract completen door de Spirit te doden.

De meesten zijn gemakkelijk te behalen anderen moet je voor grinden zoals de Headshots maar ook de armorbonus.. :o

Link to comment
Delen op andere websites

- David and Golyat: Crossbow Kill in oog van Golyat (Blood & Wine Uitbreiding)

Deze vond ik zeer grappig toen ik hem eerst zag, maar je moet het maar doen...

Geniaal! Ik dacht laat ik gelijk maar beginnen aan de Crossbow Shots ipv eerst verzwakken. En bam eerste kogel in z'n oog en dood! Was minder moeite als verwacht. Nu de wijnmissie nog even goed voltooien en dan hoef ik er nog maar 8! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb dus wat extra eindes opgezocht (TW2 uitgespeeld, dus er terug even ingerold)

Er bestaat een einde waar Geralt sterft en je dus niet meer verder kunt spelen, vond ik wel interessant.

Verder is het mogelijk dat Keira Metz in Novigrad wordt terechtgesteld en je haar lichaam van een spiek moet halen, had ik niet verwacht :v

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die trouwens er aan denken om ooit TW2 ergens op te vissen: het is een leuke game, verduidelijkt ook veel met TW3 in het achterhoofd, maar verwacht er zeker geen gelijkaardige game van. De game is vrij af op zichzelf, maar is in feite relatief kort en is op geen manier even grootschalig als zijn opvolger. Ik ben echt redelijk geschrokken van de mate waarin Projekt Red zijn voorganger heeft overstegen.

Het zorgt er ook voor dat ik denk dat een mogelijke TW4 zeer onwaarschijnlijk is aangezien de gebeurtenissen in de 3 te veel uit mekaar kunnen lopen (door de beslissingen die je neemt) om er nog een zinnige sequel aan te breien. Ik zie enkel een optie in Kovir (en dat zou veel kleinschaliger zijn dan war we uit de 3 met DLC's kennen) of... de regio rond The City of the Golden Sun, de hoofdstad van Nilfgaard. Maar ja, ik zie het helaas niet gebeuren :v

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hebben ze wel al duidelijk gemaakt dat ze sowieso met de Geralt-saga helemaal klaar zijn. Maar ze kunnen natuurlijk altijd terugkeren naar TW-universe in een hele andere periode, misschien wel honderden jaren eerder toen de Witchers nog in hoge mate aanwezig waren.

Maar goed, ik heb ze liever gefocused op dat Cyberpunk 2077, waarvan ze al vaker hebben aangegeven dat die zelfs groter in omvang zal zijn dan TW3! Van de week ook weer een subsidie van ruim 7mln. euro ontvangen van de Poolse regering om te investeren in R&D op het gebied van vloeiende multiplayer-mogelijkheden. Het thema van die game staat me sowieso :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal zeker een goede game zijn, maar ik durf nog niet zeggen of die mij echt gaat aanspreken, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Maar een The Witcher in een ander tijdsvenster lijkt wel interessant. Sowieso zou ik graag ooit naar Nilfgaard keren (Ebbing of Nilfgaard-kern)

Er worden in theorie namelijk geen nieuwe Witchers meer gemaakt in het tijdperk van Geralt, maar men wou de School of the Viper in Nilfgaard heropenen, dat lijkt me wel een leuke basis voor een verhaal, sowieso in Nilfgaard met diens vele kantjes. Kunnen we Geralt als NPC tegenkomen! :v

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal zeker een goede game zijn, maar ik durf nog niet zeggen of die mij echt gaat aanspreken, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Wat ik mooi vind aan cyberpunk mediums is hoe snel het al filosofische en existentiële vraagstukken en thema's er tegenaan gooit. Op een paar grote ontwikkelaars na, zijn dat toch wat meer serieuze onderwerpen waar weinig AAA-ontwikkelaars echt wat mee doen en wie anders dan CDPR zou de ultieme cyberpunk game kunnen maken. Ze hebben bewezen ongelooflijke talenten te hebben voor worldbuilding en wat voor een dystopische setting zij kunnen maken is al een natte fantasie op zich smile3.gif

Vesemir in zijn jonge jaren lijkt me ook wel interessant

Dan hebben we het over een jaar of honderd eerder dan de gebeurtenissen van de huidige trilogie, niet waar? puh2.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mooi vind aan cyberpunk mediums is hoe snel het al filosofische en existentiële vraagstukken en thema's er tegenaan gooit. Op een paar grote ontwikkelaars na, zijn dat toch wat meer serieuze onderwerpen waar weinig AAA-ontwikkelaars echt wat mee doen en wie anders dan CDPR zou de ultieme cyberpunk game kunnen maken.

Daar heb je zeker gelijk in en ik zal de ontwikkeling waarschijnlijk ook blijven volgen, maar ik kan nu nog niet zeggen of het echt iets voor mij is, dat wist ik ook met The Witcher niet voor ik het speelde (maar ik vermoedde wel een goede game, hier ook).

Dan hebben we het over een jaar of honderd eerder dan de gebeurtenissen van de huidige trilogie, niet waar?

Toch minstens een dikke zestig jaar. Vesemir is lang Witcher geweest, maar we komen in HoS Vesemir's oude vlam tegen, dus die tijd kan niet te lang achter ons liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...