Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

Wat gebeurt er als je wat Gwent speelt en je een ideetje te ver drijft. Je ontwerpt 6 nieuwe decks...

Nilfgaard => Nilfgaard & Toussaint

Northern => Aedirn, Novigrad, Redania & Temeria

Monsters & Scoia'tael => Aen Elle, Monsters, Ofier & Scoia'tael

Skellige gewoon behouden zoals het is en er zijn nog een 40 neutrale kaarten.

Allemaal ontworpen voor ±42 kaarten :3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog niet, maar heb er wel al wat van bekeken, dus ik weet wel dat het (lichtjes) anders is. Voornamelijk balance-issues lijkt me.

Ah oké, ik heb ook nogal gemixede dingen erover gelezen. Zo zou pay-to-win aardig verankerd zitten in het spel. Maar goed, ik hoop dat ze maar gauw met een release date of iets dergelijks komen puh2.gif

God, ik zou echt eens moeten beginnen met de Expansions van deze game. Ik heb laatst mijn ps4 backlog op een rijtje gezet, maar liefst 45 titels emo.gif Heb een akelig gevoel dat als ik begin met HoS, ik meteen weer voor een lange tijd hooked ben...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game al langer en was na mijn idee ook al redelijk ver, maar ik ben van plan om opnieuw te beginnen, omdat ik de game al lang niet meer gespeeld heb en niet lekker meer in dit fantastische verhaal zit. Is het volgens jullie de moeite waard om HoS en B&W aan te schaffen nu ik opnieuw wil gaan beginnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het was pas toen ik inzoomde dat ik besefte hoe gedetailleerd het eigenlijk eruit ziet. Hoe vergaar je deze informatie/indeling? Is dat op basis van de eerste 2 games of ben je toevallig ook bezig gegaan met de boeken?

Maar een soort van fanfiction (ideetje) waar je aan probeert te werken dus?

Link to comment
Delen op andere websites

Impressed! yep.gif

(Dit moet je op reddit plaatsen :puh:)

Dank u, dank u, moet nog gebeuren!

Het was pas toen ik inzoomde dat ik besefte hoe gedetailleerd het eigenlijk eruit ziet. Hoe vergaar je deze informatie/indeling? Is dat op basis van de eerste 2 games of ben je toevallig ook bezig gegaan met de boeken?

Het merendeel van de informatie komt van de Wiki (en verder ook zelf vrij invulling, er zijn zaken die goed zijn beschreven en dan zijn er ook zaken als Nilfgaard, waar op enkele woorden na nagenoeg niets over bestaat, wat dus perfect is om zelf in te vullen. De games doen dit in feite ook, er zijn gebeurtenissen en elementen die gekend zijn, de rest wordt maar gewoon vrij ingevuld) Maar ik probeer wel zo goed mogelijk te volgen waar mogelijk.

Maar een soort van fanfiction (ideetje) waar je aan probeert te werken dus?

Yup, de steden zijn ook bijna af.

Sowieso zijn er maar weinig opties voor niet-Geralt Witcher-games.

Er zijn maar weinig witchers meer, zelfs maar 4 in de School of the Wolf als je Ciri meetelt. Sowieso wou ik iets ontwerpen dat zich na de 3 Witcher-games afspeelde en dan zijn de opties beperkt. Er zijn maar een X aantal witchers over en voor mij is dan Ciri die Nilfgaard bezoekt het interessantste, Eskel kan ook nog naar Povir/Koviss.

Geniaal! Ik dacht laat ik gelijk maar beginnen aan de Crossbow Shots ipv eerst verzwakken. En bam eerste kogel in z'n oog en dood! Was minder moeite als verwacht. Nu de wijnmissie nog even goed voltooien en dan hoef ik er nog maar 8! :D

Ook net gedaan!

Ik wou "There Can Be Only One" activeren om te kijken of er quests/handelingen in de basegame zijn die die vereisten afvinkt (ik ben nog maar half in het verhaal) dus ook even deze Achievement gehaald, zeer leuk om proberen die.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...