Jump to content

The Witcher 3


Froodooo

Recommended Posts

Heb wel inmiddels al een aardige Northern Realms deck, maar echt niet sterk genoeg voor alleen al die dwerg tegen wie je het als eerst opneemt in het toernooi:

NRD.png

Verder nog Phillipa Eilhart onder de Hero Cards. Uiteraard pas ik mijn deck wel aan naar de tegenstanders als het na een-twee keer niet lukt, maar hiermee maak ik nog geen kans in het toernooi :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 261
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    91

  • JasonStatham

    60

  • NickOwnage

    29

  • moechy

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet die shit ook echt role-playen schater.gif

Je moet elke Gwent kaart kopen die je kan kopen, veelal innkeepers bieden er altijd wel een stuk of 3-4 aan.

Je moet gewoon door de wereld heen lopen en hardop schreeuwen dat je op zoek bent naar Gwent players.

Je moet elke Merchant, Trader, Blacksmith etc. met wie je kan babbelen, aanspreken voor een potje Gwent.

Je moet ook na elk gesprek met elke character, kijken of je opnieuw kan praten en of er een potje Gwent in zit.

Ik neem Gwent echt serieus sinds dag 1 :puh: Meteen nadat die drifter in dat kroegje in White Orchard mij het spelletje leerde, ben ik helemaal weg ervan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Eén van de zaken die je ook kunt/moet doen om het je makkelijker te maken is zo veel mogelijk Spy-kaarten in je deck steken. Als Nilfgaard heb je er zo veel, als Northern Reals heb je er zo maar een handvol (en Decoy gebruiken wanneer de tegenstander een Spy-kaart gebruikt). Het neemt tijd om je deck echt goed te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik merk de laatste paar dagen dat ik steeds terughoudend ben met het spelen van dit spelletje. Niet alleen omdat ik steeds minder tijd heb door studie, maar ook omdat de gameplay zo saai kan zijn :(

Kan iemand mij vertellen hoever ik nu ben met de Main Quest, het laatste wat ik heb gedaan is met Yen die visioenen uit het verleden bekeken met behulp van dat masker. Normaal doe ik altijd alle Sidequests en Contracts, maar ik denk nu gewoon alleen door het verhaal te zullen gaan. Ben toch al een degelijk niveau (24).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen dat je halverwege bent, afhankelijk van de volgorde van de andere main quests die je al hebt gedaan. Sowieso verkrijg je de meeste XP via de main quests, maar er zijn nog enkele lange quests komende (Isles of Mist duurt enkele uren om die uit te spelen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen dat je halverwege bent, afhankelijk van de volgorde van de andere main quests die je al hebt gedaan. Sowieso verkrijg je de meeste XP via de main quests, maar er zijn nog enkele lange quests komende (Isles of Mist duurt enkele uren om die uit te spelen).

Hmm, oké, goed om te weten. Ik overweeg eigenlijk om even het spel aan de kant te leggen, alleen al omdat het gewoon zonde zou zijn om alleen de Main Quest te spelen. Je mist dan zoveel van de lore en de karakters, hun motieven en wat er in de wereld speelt. Ik heb in de afgelopen 4 à 5 weken zo een 80u in het spel gestoken en nou heb ik het wel voor even gezien met dat combat en gameplay waar echt weinig boeiend aan is. Snap je wat ik bedoel of ben ik hiermee echt in de minderheid :puh: De game is echt f-cking goed, 10/10 op veel vlakken, maar de gameplay is echt meehh..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dit zeker met je eens! Ik heb de afgelopen 2 week ook zeker vele uren in deze game gestopt. Ik ben dat punt van jou al voorbij en ben level 23. Ik heb nog veel sidequests en contracten staan omdat die allemaal van hogere levels zijn dan ik ben, maar denk wel dat ik het aankan. Ik kom laatste tijd wel meer bugs tegen sinds dat ik in Skellige ben.

De gameplay in Skellige vind ik kort (main QL), maar hoop dat ik alle ? Ook nog ga doen. Want in Skellige zitten teveel ? In het water waar ik waarschijnlijk niks mee ga doen. Het is veelal herhalen. Monster hier.. Vermoord die. Onverwachte plot twist en reward ophalen. Volgende week komt FIFA uit dus zal ik TW3 een tijdje niet spelen, maar komt de lol ook wel weer terug.

Kun je ook ergens zien hoeveel je in de game hebt gestoken? Stats etc?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net eens gecheckt en ik vind nergens een stats of dergelijke, dat is wel spijtig! Zelf vond ik The Witcher fantastisch om spelen en heb ik me er ook immens mee geamuseerd, maar ik kan er zeker wel inkomen dat wanneer de gameplay je niet helemaal kan boeien of bezighouden dat het niet zo geweldig is voor je. Je kunt in zo'n geval natuurlijk altijd proberen de moeilijkheidsgraad te verhogen of de monsters te scalen, maar dat verandert de game zelf niet natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt helaas geen spelstatistiekenverzameling en het enige wat je kan vinden is het aantal uur dat je hebt gespeeld. Deze kan je vinden als je door je Inventory kijkt en dan op R2, in jouw geval Rt denk ik, drukt. Maar meer dan dat is er niet wat betreft statistieken. Je kan er wel een overzicht vinden van de rest van je equipment, wat soms wel erg handig is:

CtEM1KOWIAAVwDg.jpg

Maar Phoeny, bedoel je echt gewoon dat je de gameplay en dan voornamelijk het combat systeem fantastisch vind? Want daar ligt werkelijk het enige probleem van mij met dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...