Jump to content

Geld verloren


J4imie

Recommended Posts

Als jij offline gaat, zet jij dan gewoon je console uit? Dan slaat ie het namelijk niet op.

Nee ik sluit eerst online af en het heeft niet met opslaan te maken want ik had al een hoop van dat geld eerder verdiend

dat geld was van een tijd sparen

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij offline gaat, zet jij dan gewoon je console uit? Dan slaat ie het namelijk niet op.

Nee ik sluit eerst online af en het heeft niet met opslaan te maken want ik had al een hoop van dat geld eerder verdiend

dat geld was van een tijd sparen

Druk je altijd op ''Leave GTA: Online?'' en sluit je daarna gewoon de singeplayer af?

Link to comment
Delen op andere websites

kijk.... als ik weet dat ie opgeslagen heeft dan doe ik niet altijd via ,leave gta, maar na missies enzo

slaat ie op dus dat kan het niet zijn daarbij heb ik tussendoor meerdere keren opgeslagen en zonder problemen in en uitglogd

post-140795-0-79987700-1410803015_thumb.jpg

Bewerkt: door J4imie
Link to comment
Delen op andere websites

Als jij offline gaat, zet jij dan gewoon je console uit? Dan slaat ie het namelijk niet op.

Nee ik sluit eerst online af en het heeft niet met opslaan te maken want ik had al een hoop van dat geld eerder verdiend

dat geld was van een tijd sparen

Druk je altijd op ''Leave GTA: Online?'' en sluit je daarna gewoon de singeplayer af?

Je quote net zijn antwoord op je vraag ...
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ooit door middel van een 'money glitch' een serieus bedrag ontvangen? Dan kan het zijn dat Rockstar dat geld afgenomen heeft van je maar dan zou het gewoon weg zijn, niet door middel van transacties :s. Voor de rest zou ik niet weten hoe het komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaat op het moment wel rond dat hackers wapens en geld stelen van mensen in publieke lobbies, ik heb daar bij Rockstar community all een aantal mensen over horen klagen dat ze bv gedood worden en na die tijd wapens of geld missen.

Anders gewoon ff een ticket aanmaken bij Rockstar support.

https://support.rock...us/requests/new

Mocht het zijn dat je in de freeroam door iemand bent dood geschoten, vermeld dat dan ook ff, kan zijn dat diegene de hacker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dit is gewoon een fout van rockstar games, of je save data van je PS3.

Fout van Rockstar dat kan, maar safedata van ps3 denk ik niet aangezien je online gedeelte bij de rockstar cloud servers worden opgeslagen.

Ik denk eerder wat ik eerder zij of misschien en fout bij Rockstar inderdaad, in beider gevallen contact op nemen met Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...