Jump to content
Joriz

Check deze fan gemaakte GTAV trailer!


Naast de vele rommel, staat er gelukkig ook zo nu en dan een mooi filmpje op YouTube. YourAverageBro heeft namelijk een super mooie fan trailer van GTA5 gemaakt.

De trailer Enjoy The Riches is gebaseerd op het verhaal van Michael De Santa in GTAV. YourAverageBro besloot de trailer te maken vanwege de komst van GTA V naar PlayStation 4, Xbox One en PC. Het resultaat mag er zijn. Het lijkt bijna een echte video van Rockstar Games en misschien is deze trailer nog wel beter dan de officiële next-gen GTA5 trailer.

Achter de trailer zit de muziek van Tony Castles met het nummer Heart in the Pipes (Kauf Remix). Het nummer is natuurlijk in GTA5 op Radio Mirror Park is te horen. Wederom veel kijkplezier. cool2.gif

Pas op: Trailer is mooi en bevat dikke vette spoilers!

Ben je ook een leuk GTA filmpje tegengekomen of heb je een ander project wat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is een zeer geslaagde trailer als mis ik wel de beelden van een dialoog van Michael. Ik zou het niet beter willen noemen dan de Rockstar trailers maar als hij net zoveel bevoegdheden had als Rockstar, dan zou hij nog veel mooiere dingen kunnen produceren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...