Jump to content

HBD GTA5 Verwachten jullie iets speciaals voor de eerste verjaardag?


Mr CJ

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swede_Demon

    9

  • Sanchezmoto

    4

  • Tommie59

    3

  • Joriz

    2

ik zou graag eens een update willen dat je eindelijk eens kan kijken vanuit je karakter zelf. Bedoel bv rijden in de wagen met zicht handen op stuur !!! Dat zou de max zijn, als je zoals in sommige racespelletjes kon echt in de wagen zitten. Of al stappend je armen en handen zien, vanuit je ooghoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch mogelijk in de next-gen versie? :?

Hoezo dat ik mogenlijk? Ik heb keuze tussen ver uitzicht, korterbij, of heel kort maar dan is het ook heel kort, zodat je bv nipt de voorkant ziet van een wagen ofzo. Maar niet binnen in de wagen. Next-gen betekent volgende generatie? Ik speel op PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch mogelijk in de next-gen versie? :?

Hoezo dat ik mogenlijk? Ik heb keuze tussen ver uitzicht, korterbij, of heel kort maar dan is het ook heel kort, zodat je bv nipt de voorkant ziet van een wagen ofzo. Maar niet binnen in de wagen. Next-gen betekent volgende generatie? Ik speel op PS3.

Next-Gen betekent inderdaad volgende generatie maar de PS4/X-One is al huidige generatie (current-gen) en daar is het inderdaad mogelijk om de binnenkant, etc. te zien. De vorige generatie (PS3/X360) heeft dat niet nee. Als je dat dus echt graag wil moet je overgaan op PS4 :puh:.
Link to comment
Delen op andere websites

ppfff en zo laten ze de gewone mens maar geld uitgeven aan "updates" :( zelfde als computers. Indien je "mee wil" moet je met poen over de brug komen. Mijn PS2 speel ik ook nog DTM Race Driver 3 mits niets wat ik tot nu toe gezien heb kan tippen daaraan. Tenzij R factor ofzo en das ook weeral PC :(

Dus wil je bepaald spelletje, nieuwe console !

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch mogelijk in de next-gen versie? :?

Hoezo dat ik mogenlijk? Ik heb keuze tussen ver uitzicht, korterbij, of heel kort maar dan is het ook heel kort, zodat je bv nipt de voorkant ziet van een wagen ofzo. Maar niet binnen in de wagen. Next-gen betekent volgende generatie? Ik speel op PS3.

Next-Gen betekent inderdaad volgende generatie maar de PS4/X-One is al huidige generatie (current-gen) en daar is het inderdaad mogelijk om de binnenkant, etc. te zien. De vorige generatie (PS3/X360) heeft dat niet nee. Als je dat dus echt graag wil moet je overgaan op PS4 :puh:.

in vliegtuigen kon dit wel een tijdje als je passagier was en je op b klikte nu kab dat niet meer maar dat zag er super lelijk uit . ben benieuwt hoe het op de xboxone en ps4 er uit zal zien
Link to comment
Delen op andere websites

Ik laat me graag verrassen maar dit keer verwacht ik wel een WOW-factor update.

Ik sluit me bij deze reactie aan. Ze zullen echt met iets goeds moeten komen.

Moest je het nog niet door hebben, de eerst verjaardag was afgelopen maand dus waarschijnlijk gaat er niks meer komen ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Bij rockstar staat dat er 11 november update komt

Heb je daar een link van?

nee maar als je bij gta 5 newsire open maakt dan staat dat

Geef me daar nou eens een link naar want ik zie dat daar nergens tussen staan.

ik zie t ook niet staan Heist hebbennze alclang klaarliggen hoor daar zijn ze echt geen jaar mee bezig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...