Jump to content

HBD GTA5 Verwachten jullie iets speciaals voor de eerste verjaardag?


Mr CJ

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swede_Demon

    9

  • Sanchezmoto

    4

  • Tommie59

    3

  • Joriz

    2

Bij rockstar staat dat er 11 november update komt

Het enige wat ik weet wat erop 11 november gebeurt is dat het de laatste vlucht voor de laatste MD-11 van KLM is. Voor 111 Euro :-) (het is al uitverkocht) We zullen rustig afwachten wanneer er een update komt, allemaal mails sturen naar R* dat we een update willen zal toch weinig schelen om een update eerder te laten komen. Wacht gewoon af. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik hier veel mis van GTA :) ik speel gewoon continu Solo Session in men eentje en ken niks van die mods en speciale voertuigen. Ook al heb je bv al het geld, dan nog moet je wachten tot bepaalde rank eer je iets kan doen. Ik mis veel wat ik misschien al recht op heb :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik verwacht 3 auto's een copy van de aygo, citroen c1 en peugot 107 die je voor 400.000 kan kopen.

Prijsverlaging van de missies en wat nieuwe bugs.

lol maak die auto's wat goedkoper hahahaha als je ze voor $40.000 kan kopen is het beter. maar een copy van de citroën c2 1.6i 16v VTS zou ook wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zomaar kunnen zijn dat de heist eraan komt...

Het filmpje is gisteren gemaakt, als er een update zou komen zou het zoals hij zegt op dinsdag zijn. Het is vandaag dinsdag en er is geen update.

Ook laat Rockstar het meestal wel een paar dagen (week) op voorhand weten dat er een update komt, dit is niet het geval.

Wederom een filmpje om kijkers/likes/aandacht te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus alleen omdat in een afbeelding met wat vage data/code staat dat Rockstar Games mogelijk wat test moeten we meteen concluderen dat de heists komen. Beetje kort door de bocht. Jammer dat mensen zo veel beweren aan de hand van zo weinig informatie.

Je moet het volgende filmpje maar is kijken. Het zal het beste zijn wat je ooit in je leven hebt gezien!!!!

Gewoon afwachten dus voor nieuwe DLC (die er uiteindelijk wel komt) en niet aannemen van mensen die via via via via dingen hebben vernomen dat het waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het filmpje is gisteren gemaakt, als er een update zou komen zou het zoals hij zegt op dinsdag zijn. Het is vandaag dinsdag en er is geen update.

Ook laat Rockstar het meestal wel een paar dagen (week) op voorhand weten dat er een update komt, dit is niet het geval.

Wederom een filmpje om kijkers/likes/aandacht te krijgen.

als ik me niet vergis liet R* niks weten over de hipster en flightschool DLC. En daarbij, er zijn meerdere dinsdagen in een jaar... hoow.gif Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

als ik me niet vergis liet R* niks weten over de hipster en flightschool DLC. En daarbij, er zijn meerdere dinsdagen in een jaar... :t

Daar zeg je het zelf 'meerdere dinsdagen in een jaar...' dus het kan net zo goed op een dinsdag in December fzo zijn ;).

Je moet gewoon niet teveel in die filmpjes geloven, 9/10 klopt er niets van. Gewoon afwachten ...

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...