Jump to content

Wat vind je er van dat de PC versie van GTA5 pas in januari komt?


Joriz

Recommended Posts

Vorige week vrijdag werd duidelijk dat Grand Theft Auto V op 18 november 2014 naar de PlayStation 4 en Xbox One komt, maar dat de PC versie helaas pas op 27 januari 2015 uit komt.

Al zullen de we echte reden waarschlijk nooit helemaal weten geeft Rockstar Games toch aan dat ze blijkbaar meer tijd nodig hebben. Mij is onduidelijk of ze door uitstellen juist PC verkopen met kerst mis lopen of dat mensen hierdoor het spel nog meer kopen omdat ze het nu zowel voor een next-gen console deze kerst zullen aanschaffen en later nog eens voor de PC (met bijvoorbeeld een Steam sale).

De reden volgens Rockstar:

We are also incredibly excited to be bringing GTAV to the PC, but the game requires a little more development time in order to ensure that it is as amazing and polished as possible. Please do stay tuned as we reveal new features and information about all the new versions in the weeks ahead.

Mijn vraag dus: Wat vind je er van dat de PC versie van GTA5 pas in januari komt?

Zelf vind ik het niet heel erg aangezien mijn PC niet snel genoeg is voor echt een ultra ervaring. Ik ga denk gewoon een PlayStation 4 (of Xbox One) kopen en daarop de komende Rockstar spellen spelen.\

Al schaf ik het waarschijnlijk ook voor de PC aan vind ik het toch prettiger om op een console te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    3

  • DDT Dorus

    2

  • SpacyColours

    2

  • SilverRST

    2

Mij zal het ook een worst wezen inderdaad. Ik speel uitsluitend op de PS3 en wellicht in de toekomst op de PS4. Het is natuurlijk jammer voor de PC gamers, omdat ze zo lang moeten wachten en nu weer iets langer dan ieder ander, maar zoals ik al zei ben ik een console gamer en kan ik me er niet druk om maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me er niet druk over maken. Ik zou er ook niet eens raar van op kijken als het excuus gewoon klopt,

Zodra hij uitkomt ga ik hem ws wel kopen. Geen idee of ik hem ga pre-orderen. Op zich kan me die 500k (ik speel toch niet online) me niet schelen. in de Xbox versie hebben al mijn 3 personages 200 miljard pp. Dus dan maakt 500k ook niet uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed dat ze de PC markt nog even een boost willen geven zodat mensen speciale game-pc's gaan kopen.

Snap je redenering niet echt hoor. Het spel uitstellen zal er niet voor zorgen dat mensen speciaal een gamepc zouden kopen puur voor een spel dat al veel te lang uit is op andere consoles.

Ik ben overigens best pissed dat ze de PC gamers weer eens in de steek laten. Er had allang een versie op de markt moeten zijn. Als ze het voor de next-gen kunnen releasen, dan zeker wel voor de PC. Rockstar heeft gewoon de PC versie niet als prioritair beschouwd zoals altijd en zit nu waarschijnlijk hopeloos achterop te huppelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta V is dan niet nieuw... Ander half jaar later, kom op man! Nee ik vind het echt ... Laat ik maar niks zeggen...

Pc gamers moeten altijd wachten... Soms een paar maanden, maar ander half jaar...

"Ohhww ik heb Gta V!!" "Ja ik ook 2 jaar geleden." Kom op man, dan hebben ze al een trailer voor Gta VI... Gwn *******************

Ik vind het niet zo erg. Dan kan de game alleen maar beter gestabiliseerd worden. :D

En dat duurt 2 jaar. Kom op...

En mensen die steeds zeggen: "Lekker boeie ik speel op Ps3."

maxresdefault.jpg

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Leugens, allemaal leugens. Er zal vast wel weer geld zijn toegeschoven door Sony en/of Microsoft om het nog maar even verder naar achter te drukken. Uit de development logs blijkt heel duidelijk dat de PC versie al in ontwikkeling was in 2012. Dat is dus géén port. Het volgende kunnen we terug vinden onder 29 oktober 2012 (!):

895801 - [PB][PT] game_win32_beta_dx11.exe!CGameWorld::Process() Line 1697C++

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet erg omdat ik het logisch vind dat ze de PC versie later uitbrengen dan de xBox One & PS4 versie omdat Rockstar zoals altijd veel ''Pirated'' versies verwacht na het uitbrengen van de PC versie.

En iemand in dit topic zei iets over mods, is het dan al bekend dat er mods komen in de GTA 5 PC versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...