Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V is één jaar oud!


gallery_1_5_21187.jpg

Ik kan het bijna niet geloven niet te geloven maar Grand Theft Auto V is een jaar uit! Een jaar geleden stonden we 's nachts nog in de rij bij de lokale gamewinkel om een exemplaar te bemachtigen en slingerde we toen onze console aan om kennis te maken met Michael, Trevor en Franklin en de daarbij behorende wereld van Los Santos en het grote geld.

gallery_1_5_9687.jpg

Een rij vorig jaar bij een gamewinkel waar PatrickW tussen stond

Al binnen drie dagen bleek dat Grand Theft Auto V een nog grotere hit was dan verwacht. Het spel leverde binnen drie dagen namelijk al een miljard voor Rockstar Games op. Het was zo'n groot succes dat het nieuwe Grand Theft Auto Online toch niet helemaal bleek te zijn gemaakt op zoveel spelers. Al gaf Rockstar Games dit van te voren aan mij aan zorgde dit toch voor flinke opstartproblemen bij deze nieuwe online ervaring. Gelukkig kwam Rockstar Games spel met diverse patches en maar liefst GTA$ 500,000 als goedmakertje.

med_gallery_1_238_142960.jpg

New York hing vorig jaar compleet vol met Grand Theft Auto V reclame!

Ondanks de tegenslagen met GTA Online in het begin werd GTA5 hevig geprezen door diverse jury en media. Zowel het spel als de makers wonnen daarom diverse grote prijzen.

Al is het singleplayer gedeelte van GTA5 na een jaar nog ongeveer hetzelfde gebleven zijn er toch maar liefst 16 updates uitgekomen die met name op GTA Online waren gericht. De San Andreas Flight School Update is hier natuurlijk de laatste update (tot nu toe) van.

http://www.rockstargames.com/videos/video/11173



Op de next-gen consoles gaat GTAV er nog beter uitzien!

Gelukkig is het hiermee nog niet over. Ondanks dat we een jaar verder zijn wordt GTA V nog enorm veel gespeeld en zijn er daarnaast ook grote toekomstplannen bij Rockstar Games!

Zo komt op 18 november 2014 GTA5 natuurlijk naar de PlayStation 4 en Xbox One. De PC versie komt helaas wel wat later op 27 januari 2015. De next-gen versies hebben natuurlijk een grote hoeveelheid aan technische en grafische verbeteringen om Los Santos en Blaine County nog meer tot leven te laten komen. Daarnaast zijn er aan de next-gen versie diverse extra's toegevoegd.

med_gallery_1_158_391318.jpg

Al is er weinig bekend, gaan de online heists er ongeveer zo uit zien!

Tevens werkt Rockstar Games nog steeds aan een flinke uitbreiding voor het verhaal van GTA5. Wat dit precies gaat inhouden is helaas nog niet bekend. Het lijkt er op dat deze uitbreiding op zijn vroegst pas in 2015 uitkomt.

Natuurlijk zijn er ook nog vele beloofde GTA Online uitbreiding op komst. Zo zal uitbreiding 1.17 het spel nog uitgebreider maken (heists?) en zullen daarnaast nog vele updates komen om de wereld van GTA Online nog uitgebreider te maken.

Op naar jaar twee dus van GTA5! Dat we de komende tijd net zo veel lol mogen maken in Grand Theft Auto V als afgelopen jaar. smile3.gif

Foto's genomen door: PatrickW / Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet nog de tijd dat we door Rockstar games verrast werden met screenshots van gta V :puh: Wat gaat het allemaal snel dan he? :puh:

De foto van de Cheetah is de enigste screenshot die ik nooit zal vergeten. Ik was helemaal lijp van die wagen :puh:

Zo erg verrast hoe mooi gta V zal zijn vergeleken met de andere gta's. En dat is allemaal meer dan een jaar geleden.

Wat vliegt de tijd toch voorbij als je het allemaal terug kijkt. De toekomst lijkt ver maar als we er eenmaal zijn is het gevoel alsof de tijd is gevlogen. Zo ook met gta V die ik al meer dan een jaar met veel plezier speel.

Gefeliciteerd Rockstar games en gta fans! :D

gallery_13783_45_172518.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aah, ik weet nog goed dat ik hem toen 's nachts ben gaan halen.

En hem toen vervolgens heb geïnstalleerd en gespeeld. Was ironisch genoeg letterlijk mijn laatste dag van de vakantie, na het uitschakelen ben ik naar school vertrokken. Mooie dag was het. Wordt zo stilletjes aan tijd voor de aankondiging van een volgende (invul)GTA!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een tijden waren dat voor de release. Iedereen zat enorm uit te kijken naar GTA V en dat was natuurlijk een hel! Maar de gezelligheid op het forum heeft er toch weer voor gezorgd dat we het overleefd hebben, nietwaar? Releases vind ik persoonlijk altijd enorm leuk om mee te maken eigenlijk, meer die dat hebben?

Uiteraard gefeliciteerd met alweer het éénjarige bestaan van Grand Theft Auto V! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...